סוכל משלוח של 15 אקדחים שנתפסו בזמן מעצר של שוטרי מחוז צפון על כביש 6 במסגרת מבצע ׳בלימת חירום׳.. צילום: דוברות המשטרה

מבצע "בלימת חירום": 30 כלי נשק נתפסו במחוז הצפון מאז ראש השנה

בין כלי הנשק שנתפסו נמנים רובי M-16, אקדחים מסוגים שונים, רובי קרלו, רימוני רסס ורובה עוזי • התפיסות בוצעו במספר יישובים במחוז הצפון, ביניהם נצרת, טמרה, סח'נין ודבוריה

[object Object]

מאז ערב ראש השנה, נתפסו 30 אמצעי לחימה בתחומי המחוז הצפוני, כך נמסר מהמשטרה.

בין התפיסות הבולטות, סוכל משלוח של 15 אקדחים שנתפסו במהלך מעצר על כביש 6 באזור מחלף יקנעם. תפיסה זו מהווה את המשלוח הגדול ביותר שנתפס מאז תחילת המבצע.

כלי נשק שאספה המשטרה במסגרת מבצע "בלימת חירום", צילום: דוברות המשטרה

ניצב משנה רמי חורי, קצין אגף חקירות ומודיעין במחוז צפון, מסר: "בהמשך למבצע 'בלימת חירום' עליו הכריז מפכ"ל המשטרה, הוחלט על ידי מפקד המחוז הצפוני על מלחמת חורמה כנגד כל עברייני האמל"ח ומחוללי הפשיעה במחוז צפון".

לדבריו, בתקופה האחרונה ובדגש על חגי תשרי, בוצעה פעילות אינטנסיבית הכוללת מספר רב של מבצעים. "המטרה המרכזית היא להפחית את אמצעי הלחימה ברחובות ובכך לסכל את אירועי הפשיעה והירי ברחוב הערבי," הוסיף חורי.

בין כלי הנשק שנתפסו נמנים רובי M-16, אקדחים מסוגים שונים, רובי קרלו, רימוני רסס ורובה עוזי. התפיסות בוצעו במספר יישובים במחוז הצפון, ביניהם נצרת, טמרה, סח'נין ודבוריה.

כלי נשק שאספה המשטרה במסגרת מבצע "בלימת חירום", צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל מדגישה כי שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב פועלים ללא הרף לסיכול אירועי הירי והפשיעה האלימה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור כלי נשק ומעצר חשודים.

המשטרה קוראת לציבור לגלות ערנות ולדווח על כל חשד לפעילות בלתי חוקית או החזקת אמצעי לחימה, במטרה להגביר את הביטחון ולשמור על שלום הציבור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו