חשד: חברת כוח אדם של מטפלים סיעודיים הפיצה חשבוניות פיקטיביות של מאות מיליוני שקלים

מנהלת החשבונות של "קיי.אס.בי אחזקות" הפיצה וקיזזה בידיעת המנהל חשבוניות של חברות פיקטיביות • 42 מיליון שקלים נגרעו מקופת המדינה

מטופלים סיעודיים עם המטפלים הזרים שלהם, אילוסטרציה (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה). צילום: יהושע יוסף

בעל חברת כוח אדם ומנהלת החשבונות של החברה נעצרו בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-180 מיליון שקלים: דניאל בסין, בעל חברת "קיי.אס.בי. אחזקות בע"מ", וילנה רגימוב, מנהלת החשבונות של החברה, הובאו בפני בית משפט השלום בירושלים בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בתחום אספקת כוח האדם לבתי אבות סיעודיים, בסכום כולל של כ-180 מיליון שקלים. השניים, תושבי בת ים, שוחררו בתנאים מגבילים.

מבקשות המעצר עולה כי במחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים מתנהלת חקירה כנגד מספר חברות שרשומות בענף כוח האדם וחשודות בהפצה וקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות. במהלך החקירה עלה כי רגימוב הקימה בידיעתו ובהסכמתו של בעל החברה, דניאל בסין, חברות ששימשו כספקים לכאורה של החברה שלו. על פי החשד, רגימוב שלטה, באמצעות תוכנה להנפקת חשבוניות בהנהלת החשבונות של החברות החשודות כפיקטיביות שהקימה והעבירה את דיווחי המע"מ עבורן לרואי חשבון. הפעילה אותן והוציאה את החשבוניות בעצמה.

בית משפט השלום ירושלים, צילום: יואב ארי

באמצעות פעולות אלה, חברת קיי.אס.בי קיזזה והפיצה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות בסכום של כ-180 מיליון שקלים כאשר סכום המס שנגרע מקופת המדינה הינו כ-42 מיליון שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר