ידע שהאישה יושבת ברכב: כתב אישום בגין רצח יוגש נגד הנער שחשוד בפיגוע הפלילי ברמלה

הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד נער בן 17, תושב לוד • לפי המשטרה, הנער השליך רימון מתחת לרכב ברחוב הרצל בעיר, וגרם לשריפתו, האש התפשטה לחנות בגדים סמוכה • החשד: גרם להתלקחות חנות סמוכה ולהירצחם של שתי נשים ושני ילדים שנלכדו בחנות • הוא צפוי להיות מואשם גם בניסיון רצח של תינוק בן חודשיים שנפצע אנוש - ומצבו כעת מוגדר קשה אך יציב

זירת הפיגוע הפלילי ברמלה. צילום: יוסי זליגר

המשטרה הגישה הבוקר (שלישי) הצהרת תובע נגד הקטין, בן 17 מלוד, החשוד ברצח שתי הנשים ושני הילדים ברמלה בחודש שעבר, כאשר השליך רימון על רכב שחנה על מדרכה ברחוב הרצל בעיר, מה שגרם להתלקחות חנות סמוכה ולמותם של הארבעה שנלכדו בחנות.

עד ראייה לפיצוץ ברמלה: "פתאום נשמע בום ענק לא הבנו מה קורה" (12.09.24)

באירוע נפצע אנושות בנה התינוק של אחת הנרצחות והוא מאושפז עדיין בבית החולים עם מוות מוחי. בימים הקרובים יוגש נגד הקטין כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות. מהחקירה עולה כי הקטין, המקושר למשפחה בלוד אשר מסוכסכת עם משפחת גרושי מרמלה, הגיע למקום והשליך את הרימון על הרכב. על פי החשד הוא ידע כי ברכב נוהגת אשתו של גרושי - והיא היתה המטרה.

שוטרים שהגיעו לזירה אספו תיעוד של מצלמות אבטחה וממצאים פורנזיים, ובין היתר, הצליחו להפיק טביעות אצבע ודנ״א אשר הובילו לחשוד, שכזכור נעצר יום למחרת. הוא שתק בחקירתו וסירב לומר מי שלח אותו לבצע את המעשה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

זירת הפיצוץ ברמלה, צילום: יוסי זליגר

לאחר המקרה, בעלת חנות תכשיטים בזירת האירוע סיפרה ל"ישראל היום": "שמעתי את הפיצוץ. הבן שלי התקשר אלי ואמר לי שזה בחנות שלנו, שהיא הרוסה. אני בהלם". תושבת נוספת אמרה: "עד מתי? זה כבר ממש מסוכן להסתובב פה. אתמול נרצחו אישה וגבר. והיום האירוע הזה. זה כבר בלתי נסבל מה שקורה".

כאמור, היה מדובר באירוע הפלילי השלישי שהתרחש באותה היממה בעיר, לאחר שגבר ואישה נרצחו בתוך שעה באותו הלילה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר