ראש העיר החשוד במעשים מגונים נחקר במשטרה ושוחרר בתנאים מגבילים

החקירה נפתחה לאחר שהתקבלה תלונה אודות הטרדה מינית שקרתה עוד בטרם נבחר לתפקיד • המתלוננת טענה כי החשוד חיבק אותה והציע לה דברים מגונים • מקורביו טוענים כי מדובר בנקמה פוליטית

ראש העיר נחקר ושוחרר בערבות (ארכיון). צילום: מרקו

ראש עירייה מהמרכז נחקר אתמול (חמישי) בחשד למעשים מגונים והטרדה מינית. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהתקבלה תלונה מאישה הטוענת כי חיבק אותה בניגוד לרצונה. לאחר החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים. 

על פי הידוע, המקרה אירע בחודש ספטמבר שעבר, עוד לפני שראש העיר נבחר לתפקידו. במהלך הקמפיין, האישה, העוסקת בהתנדבות בתפקיד ציבורי, נפגשה עימו. לטענתה, לאחר ששאל אותה מדוע היא מתנדבת והציע לה תפקיד בשכר, היא השיבה כי אינה מעוניינת במשרה.

לדברי המתלוננת כשהלכה לחניון ראש העיר חיבק אותה שלא בהסכמתה (ארכיון), צילום: יהונתן שאול

המתלוננת טענה כי בתום הפגישה, כשהלכה לחניון, ראש העיר חיבק אותה שלא בהסכמתה והציע לה דברים מגונים. למחרת, היא אף שלחה לו הודעה בנוגע למעשיו.

בתחילה, האישה לא רצתה להגיש תלונה. אולם, לדבריה, כאשר ראש העיר המשיך להתנכל לה, היא החליטה לפנות למשטרה מתוף אמונה כי ייתכן שהיו נשים נוספות שחוו התנהגות דומה מצדו.

מנגד, מקורביו של ראש העיר טענו כי מדובר בנקמה פוליטית. לפי גרסתו, המתלוננת היא שיזמה את הפגישה לאחר שהבינה כי הוא עומד לנצח בבחירות. הוא טען כי הפגישה נערכה במקום ציבורי, וכי לאחר שסירב לבקשתה לתפקיד בשכר, השניים נפרדו בחיבוק חברי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר