החשד: מעסה ביצע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל ׳נובה׳ וצילם מטופלים במצלמה נסתרת

תושב ירושלים בן 62 נעצר על ידי השוטרים בחשד שביצע מעשה מגונה בגופו של מטופל לו העניק טיפול עיסוי • במהלך חיפוש שערכו השוטרים בקליניקת הטיפול, לכאורה, אותרה בין היתר מצלמה נסתרת שהוטמנה בתוך פריט נוי • המצלמה שידרה למכשיר הסלולרי של החשוד, כל זאת ללא ידיעת מטופליו

תמונת פריט הנוי בתוכו הוטמנה מצלמה נסתרת ע"י החשוד. צילום: דוברות המשטרה

חקירה רגישה מתנהלת בימים האחרונים בעקבות תלונתו של קורבן למעשיו של חשוד המציג עצמו כמטפל בעיסוי. על פי החשד, המתלונן, שורד הטבח בפסטיבל ה׳נובה׳, הגיע כחלק מטיפולים אותם עובר, אל ביתו של החשוד אודותיו מצא פרסום במרשתת. במהלך אותו טיפול עיסוי, ביצע החשוד מעשה מגונה בגופו של המתלונן.

אדם הטריד לוחמת ישראלית במהלך ריצה (ארכיון)

מיד עם פתיחתה של החקירה ובמהלך הימים הללו, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות במטרה לבסס חשד כלפיו ולאחר שניתן צו מעצר בבימ"ש, אמש החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה מוריה בחשד לעבירה זאת ונוספות. במהלך חיפוש שערכו השוטרים בקליניקת הטיפול, לכאורה, אותרה בין היתר מצלמה נסתרת שהוטמנה בתוך פריט נוי ואשר משדרת למכשיר הסלולרי של החשוד, כל זאת ללא ידיעת מטופליו.

כמו כן, התברר כי "רכש" את הכשרתו במספר שיעורים בנושא טיפול בגוף ע"י עיסוי, אך לא הוסמך כלל להעניק באופן מקצועי טיפול מסוג זה מעולם. בנוסף, נודע לחוקרי המשטרה כי החשוד מעניק טיפולי עיסוי ׳טנטרה׳ - עיסוי המשלב מגע מיני אירוטי. כל אלו ייתכן שתועדו כאמור, במצלמה הנסתרת שהטמין בחדר הטיפולים.

צילום מסך מדף העסק כפי שמפורסם במרשתת, בו נרשם כי מדובר ב-׳מעסה מוסמך ומנוסה׳,

החשוד שנעצר, הובא הבוקר בפני בית המשפט, שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו במספר שעות בלבד, עד לשעה 19:00 היום, ובכוונת המשטרה להגיש ערר על החלטה זאת.

לצד זאת, בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קרבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי במידה ובידיעת הציבור מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, בעז גלעדי (62, ירושלים) ושתמונתו מצורפת, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר