סוכל פיגוע פלילי במרכז מסחרי בתל מונד: "היה עלול לגרום לנפגעים רבים"

שוטרים הוזעקו למתחם בתל מונד בעקבות חפץ חשוד • "יש פה הרבה עסקים, זה מרכז היישוב" • בשבוע שעבר נרצחו ארבעה בני אדם בפיגוע פלילי ברמלה

בעלי ביישוב. משטרה בתל מונד (ארכיון). צילום: ללא

"זה מפחיד, אנחנו יישוב שקט": המשטרה סיכלה הבוקר (רביעי) פיגוע פלילי ביישוב תל מונד. 

במהלך סריקות של שוטרי מחוז מרכז, שבוצעו בעקבות התרעה על חפץ חשוד, אותר מטען חבלה בתור מרכז מסחרי ביישוב."המשטרה סגרה את כל הרחובות", סיפר אחד התושבים. "היה לחץ והרבה פאניקה וחרדה. זה מרכז הישוב ובשעות האלה הוא הומה אדם. פינו את האנשים שהיו במרכז המסחרי בקניון הסמוך ובמרכז המסחרי ממול. גם מסניף הדואר שנמצא ממול פינו את האנשים. היה הרבה פאניקה.

"יש פה הרבה עסקים, זה מרכז היישוב. בהתחלה חשבנו שזה רק חפץ חשוד אבל אחרי שהחבלן בדק התברר שמדובר במטען חבלה. אנחנו עוד לא יודעים מה גודל המטען. הבנו מהמשטרה שסוכל פיגוע פלילי. אם המטען גדול והיה מתפוצץ היו הרבה נפגעים. זה מפחיד, אנחנו לא רגילים לאירועים כאלה, אנחנו יישוב שקט".

רינת שיינפלד עוזרת ראש המועצה אמרה: "הנושא בטיפול המשטרה. אנחנו שמחים שהאירוע סוכל וכרגע זה בחקירה. עדכנו את התושבים בנושא. התושבים מעודכנים על האירוע ועל סגירת הרחובות. אין כאן בהלה. הכל בטיפול".

המועצה הודיעה לתושבים: "תושבים יקרים, עקב חפץ חשוד במרכז היישוב, המקטע שבין הדקל פינת הנרקיס לדקל פינת הדוכיפת , נסגר לתנועה. יש להימנע מלהגיע לאזור. חבלן משטרה נמצא במקום ויתכן רעש של פיצוץ עקב ניטרול החפץ החשוד. צפי סיום האירוע הינו כשעה. מחלקת הביטחון, המועצה המקומית תל מונד".

בשבוע שעבר כזכור נרצחו ארבעה בני אדם בפיגוע פלילי ברמלה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר