שיכור ניסה להיכנס לים סוער, המשטרה השתמשה בטייזר ובית המשפט שחרר אותו

על פי החשד, בהיותו בגילופין ניסה הגבר להיכנס למי הים בחוף דלילה באשקלון, כאשר הוא סוער וגבה גלים • כשהבחין בניידת משטרה ששהתה במקום, עשה אצבע משולשת לשוטרים, דפק על מכסה הניידת וניסה להיכנס לים • השוטרים ניסו למנוע זאת ממנו, בהתחשב במצבו וכדי למנוע טביעה • לאור התנגדותו נאלצו להשתמש בטייזר והוא נעצר ונכלא - בבית המשפט נקבע כי אין עילה למעצר

שוטר מצויד באקדח טייזר (אילוסטרציה). צילום: רוני שיצר

גבר ששהה בחוף הים באשקלון והיה בגילופין, התגרה בשוטרים שהיו בניידת משטרה ששכנה במקום. הוא רצה לאחר מכן להיכנס למים הסוערים, והשוטרים, שזיהו את מצבו, ניסו למנוע ממנו מלעשות כן. הגבר נעצר בחשד לתקיפת שוטר ובבית המשפט אף ביקשו להאריך את מעצרו בשלושה ימים, אולם בית המשפט נקבע היום (שלישי) שהוא ישוחרר ללא כל תנאי.

חוף הים באשקלון (ארכיון), צילום: חנן ללבי

על פי החשד, החשוד בהיותו בגילופין ניסה להיכנס בשעות הצהריים של יום שבת, לחוף דלילה באשקלון, כאשר הים היה גבה גלים. כאשר הבחין בניידת משטרה עשה אצבע משולשת לשוטרים, דפק על מכסה הניידת וניסה להיכנס לים, כאשר השוטרים ניסו למנוע ממנו, תוך מניעת טביעה, החשוד דחף את השוטר בחזה וניסה להיכנס פעם נוספת, אז נאלצו להוציא אותו על מנת שלא יפגע בעצמו. לאור התנגדותו היה גם שימוש בטייזר. לאחר מכן הוא נעצר ונכלא, וטען בחקירתו כי היה שתוי, תוך שהצטער על המעשה.

בתחילת השבוע הוא הובא לבית משפט, כאשר המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים לצורכי חקירה, זאת בחשד שעבר עבירת תקיפת שוטר. עו"ד תומר סבג, שייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי מדובר במקרה בו גם אם היה צורך לאנשי המשטרה להגן על חייו של מרשו ולהוציאו מהים, הוא התעורר מגילופיו, ולכן אין מקום להמשיך להחזיקו במעצר ויש לשחררו.

שוטר בחוף הים באשקלון. (ארכיון, למצולם אין קשר לכתוב), צילום: לירון מולדובן

כאמור, השופט רפאל ימיני קיבל את בקשת הסנגור, שיחרר את החשוד וכתב בהחלטתו כי אין במקרה הזה כל עילת מעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר