גופת גבר אותרה בדרום תל אביב; נקבע מותו של גבר שנורה ליד נצרת

גבר בשנות ה-30 לחייו אותר במבנה ליד רחוב קיבוץ גלויות בת"א, המשטרה הסירה את החשד לאירוע פלילי • מחקירה ראשונית עולה כי הוא נפצע ככל הנראה מנפילה על גדר, ולאחר מכן נפטר מאיבוד דם • חשד לרצח ביפיע: גבר שנורה בבית עסק ליד נצרת נפטר מפצעיו

צעיר כבן 30 אותר ללא רוח חיים בחורשה בעיר תל אביב. צילום: דוברות זק״א

גופת גבר עם סימני חבלה אותרה אמש (חמישי) במבנה סמוך לרחוב קיבוץ גלויות בעיר. אנשי מד"א איתרו את הגבר, כבן 35, ללא סימני חיים וקבעו את מותו. 

פרמדיק מד"א יששכר וייס סיפר: "הפצוע שכב בכניסה למבנה בשטח כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בהמשך, המשטרה הסירה את החשד לאירוע פלילי. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר נפצע ככל הנראה מנפילה על גדר, ולאחר מכן נפטר מאיבוד דם.

בצפון, חמזה זרעיני בן ה-30 נפצע באורח אנוש מירי בבית עסק ביישוב יפיע. צוות מד"א פינה את הפצוע, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים האנגלי בנצרת, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע לאירוע הוא פלילי.

חמזה זרעיני שנרצח ביפיע, צילום: ללא

חובש מד"א עלאא בשיר סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה שהוא עם פציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שהמשיכו עד להגעתנו לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש."

כזכור, אתמול נרצחו בפיגוע פלילי ברמלה ארבעה בני משפחה אחת מהשלכת רימון בעיר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר