חשד לרצח: בן 40 נדקר למוות בדירה בראשון לציון

המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי מותו של הגבר, תושב חולון, נקבע במקום • המשטרה הוסיפה כי הרקע לאירוע מסתמן כפלילי, וכי מתבצעות סריקות אחר החשוד • פראמדיקית מד"א: "כשהגענו למקום ראינו אותו מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

זירת הרצח בראשל"צ. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תושב חולון בשנות ה-40 לחייו נדקר הלילה (שלישי) למוות בראשון לציון, המשטרה חוקרת את האירוע והאירוע ככל הנראה הפלילי.

אמבולנס בזירה (אילוסטרציה), צילום: דוברות מד"א

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה של גבר תושב חולון בשנות הארבעים לחייו, בדירה בעיר, כאשר עפ"י גורמי רפואה מותו נקבע במקום לאחר נסיונות החייאה.

בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי.

ניידת משטרה (ארכיון), צילום: דוברות המשטרה

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 23:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע בארוע אלימות ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים, ולאחר נסיונות החייאה קובעים את מותו".

פאראמדיקית מד"א שילת פרקש סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא נשימה וללא דופק ובצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר