צפו בתיעוד: רוכב אופנוע בן 17 ללא רישיון נמלט משוטרים במרדף מסוכן

האירוע התרחש במהלך פעילות אכיפה יזומה של המשטרה סמוך ליישוב משגב • השוטרים הבחינו באופנוע שטח נוסע בפראות על כביש ראשי וסימנו לרוכב לעצור • במקום לציית להוראה, הנער פתח במנוסה, מה שהוביל למרדף • בחקירה שנערכה לאחר מכן, התברר כי הנער נהג ללא רישיון נהיגה כלל

מרדף מסוכן: רוכב אופנוע בן 17 ללא רשיון נתפס על ידי השמטרה // דוברות המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני עצרו בתחילת השבוע נער בן 17 לאחר מרדף מסוכן על אופנוע שטח סמוך ליישוב משגב. החשוד, שנהג ללא רישיון, ניסה להימלט מהשוטרים תוך סיכון חיי משתמשי הדרך האחרים.

האירוע התרחש במהלך פעילות אכיפה יזומה של המשטרה באזור. השוטרים הבחינו באופנוע שטח הנוסע בפראות על כביש ראשי וסימנו לרוכב לעצור. במקום לציית להוראה, הנער פתח במנוסה, מה שהוביל למרדף מתוח.

רוכב אופנוע בן 17 ללא רשיון נהגיה, נתפס לאחר מרדף מסוכן, צילום: דוברות המשטרה

למרות ניסיונותיו העיקשים של הרוכב הצעיר להתחמק מהשוטרים, המרדף הסתיים בעצירתו. בחקירה שנערכה לאחר מכן, התברר כי הנער נהג ללא רישיון נהיגה כלל.

בעקבות האירוע, האופנוע נתפס על ידי המשטרה והושבת למשך 30 יום. המשטרה מסרה כי תמשיך בפעילות נחושה ובלתי מתפשרת נגד עבירות תעבורה ובריונות בכביש, במטרה למנוע תאונות דרכים ולהגן על ביטחון הציבור.

דובר משטרת מחוז צפון מסר: "אנו רואים בחומרה רבה מקרים של נהיגה ללא רישיון, במיוחד כאשר מדובר בקטינים. התנהגות זו מסכנת לא רק את הנהג עצמו, אלא גם את כלל משתמשי הדרך. נמשיך לפעול ביד קשה נגד עבריינים מסוג זה למען בטיחות הציבור".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר