מרדף במחנות הפליטים ושבירת שמשות בפטיש: כך המשטרה לוכדת גנבי רכבים בירושלים

שני אירועי גניבת רכב בצפון ירושלים הסתיימו במעצר החשודים לאחר מרדפים ומבצעים משטרתיים • החשוד הראשון, תושב שועפט, נתפס לאחר נפילה בוואדי • החשוד השני, תושב ג'נין, נעצר כשניסה להשתמש בלוחיות רישוי פלשתיניות להסוואת הרכב הגנוב

הבלשים קופצים על הרכב ומוציאים את הגנב ממנו || דוברות המשטרה

דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים מחברת התקבל אמש (שלישי) מחברת "איתוראן", על רכב שנגנב משכונה בצפון העיר. עם קבלת הדיווח החלו שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב במחוז ירושלים בניסיונות לאתר את הרכב הגנוב.

החשוד שנהג ברכב הגנוב הבחין בחסימה שביצעו השוטרים ומיד החל בנסיעה פרועה לכיוון מעלה אדומים. בשלב מסוים, נטש את הרכב שנגנב והחל בבריחה רגלית. במהלך מנוסתו, ניסה לקפוץ לוואדי במטרה לחמוק מאנשי החוק אך שם נפל, נחבל קלות ומיד נעצר על ידי כוחות המשטרה. לאחר טיפול רפואי שהוענק לו, הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם שם אף התברר כי החשוד, בן 26 משועפט כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

הפריצה לרכב החשוד,

כמה שעות לאחר מכן, התקבל במשטרה דיווח נוסף מ"איתוראן" על רכב שנגנב משכונה בצפון הבירה. הרכב הספיק להיכנס למחנה הפליטים ענאתא. הבוקר הודיעו למשטרה ב"איתוראן" כי הרכב עושה דרכו לכיוון חיזמא ומשם לכביש 437. בלשי תחנת שפט שנערכו בסמוך, איתרו את הרכב החשוד שנגנב, אך בנוסף הבחינו כי על הרכב הותקנו לחיות רישוי פלשתיניות שנועדו לסייע לחשוד לנוע בחופשיות לכיוון יו"ש.

לאחר מעקב קצר היערכות לחסימת כיוון נסיעתו, ביצעו בלשי שפט את עצירת הרכב ואת מעצרו של החשוד שנהג בו, תוך שזה התנגד למעצר. החשוד, פלשתיני תושב ג׳נין בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת שפט. בהמשך, יובאו שני החשודים בפני בימ"ש לדיון הארכת מעצרם לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עמם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר