צעיר בן 19 סחר בתוכן פדופילי וסרטונים מיניים של נשים ללא הסכמתן בטלגרם - ונעצר

על פי החשד, תושב ירושלים ניהל מספר קבוצות באינטרנט, שבהן הפיץ, תמורת תשלום, חומרי תועבה רבים • המשטרה הצליחה לאתר עשרות נשים ישראליות שנפלו קורבן לעבירה, לאחר שהחומרים האינטימיים שלהן הופצו ללא הסכמתן ע"י החשוד • במסגרת החקירה אותר חשוד נוסף, תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, שרכש אלפי קבצים עם תוכן פדופילי ושילם בעבורם אלפי שקלים

חשוד בפדופיליה בבית המשפט (למצולם אין קשר לידיעה, ארכיון). צילום: ללא

חקירה סמויה נפתחה לפני מספר חודשים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על ניהול קבוצות ברשת החברתית "טלגרם", בהן התבצע סחר בסרטונים אינטימיים של נשים. במסגרת החקירה הסמויה חשפו חוקרי הסייבר את זהות החשוד, צעיר כבן 19, תושב ירושלים.

תיעוד: תושב נתניה נעצר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת (ארכיון) // דוברות המשטרה

לפני כשבוע וחצי, הפכה החקירה לגלויה, עת נעצר החשוד על ידי בלשי ימ"ר ירושלים. לאחר מעצרו, גילו חוקרי המשטרה כי בקבוצות שניהל התבצע גם סחר בחומרים פדופילים של מאות קטינים ואף פעוטות, וזאת במקביל להפצת חומרים אינטימיים של נשים וקטינות. על פי החשד, ניהל החשוד מספר קבוצות באינטרנט, שבהן הפיץ, תמורת תשלום, חומרי תועבה רבים. המשטרה הצליחה לאתר עשרות נשים ישראליות שנפלו קורבן לעבירה, לאחר שהחומרים האינטימיים שלהן הופצו ללא הסכמתן ע"י החשוד.

במסגרת החקירה אותר חשוד נוסף, תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, שרכש אלפי קבצים עם תוכן פדופילי, לרבות תיעוד של יחסי מין עם פעוטות, ושילם בעבורם אלפי שקלים. אמש, נעצר גם חשוד זה על ידי בלשי ימ"ר ירושלים והועבר לחקירה ביחידת ההונאה. דיון בעניינו צפוי מחר בבית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת.

פדופיליה ברשת (אילוסטרציה), צילום: getty images

רס"מ ניסים אוחנא, ר' צוות חקירה ביחידת הונאה של מחוז ירושלים ציין: "מדובר במקרה חמור של פגיעה בפרטיות וביזוי מיני, שבמסגרתו הופצו חומרים פדופילים של ילדים ופעוטות, וכן חומרים אינטימיים של נערות ונשים ישראליות, הצעירה שבהן בת 13 בלבד. גילינו שבקבוצות הופצו חומרים בהיקפים עצומים ולכל דורש".

"בימים אלה, היחידה פועלת על מנת לאתר קורבנות נוספים. במקביל, היחידה פועלת גם על מנת לאתר את הצרכנים של החומרים הללו, ורק אתמול עצרנו חשוד נוסף שרכש חומרי תועבה רבים. לצד המשך ההליך הפלילי, חשוב להדגיש את החשיבות שבדיווח למשטרה אודות מקרים מהסוג הזה, הן מצד הקורבנות והן מצד גולשים שנחשפו אליהם ברשת האינטרנט".

אפליקציית טלגרם, צילום: אי.אף.פי

"אנו ממליצים שלא לשלוח ולא לשתף סרטונים ותמונות אינטימיים ברשת, גם עם מכרים או חברים, במקרים רבים חומרים אלו הודלפו והופצו באופן נרחב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר