רצה שהמשטרה תחקור: תושב רמלה חשד שאשתו בוגדת בו וביצע ירי אווירי

לאחר שהתקבלו דיווחים על ירי בשכונת קריית אמנים ברמלה, הגיע תושב העיר לתחנה המשטרה והודה במעשים • בחקירה התגלה כי אף ניסה להתאבד לפני ביצוע המעשה • הבוקר החליט בית המשפט להאריך את מעצרו

אדם מחזיק באקדח (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

גבר בן 61 מרמלה הגיע אתמול (רביעי) לתחנת המשטרה והודה כי ביצע ירי באוויר מוקדם יותר באותו יום. הסיבה: הוא רצה שהמשטרה תחקור את חשדותיו בנוגע לבגידת אשתו.

אתמול בשעות הבוקר התקבלו דיווחים על ירי בשכונת קריית אומנים ברמלה. שוטרים שהגיעו למקום החלו בחקירה ראשונית. בהמשך היום הגיע תושב העיר לתחנת המשטרה המקומית, ניגש למאבטח, והודה כי הוא האחראי לירי. הגבר אף מסר למאבטח את האקדח ששימש אותו לביצוע המעשה.

החשוד הגיע לתחנת המשטרה ומסר את האקדח, צילום: יהושע יוסף

בחקירתו, הביע החשוד חרטה על מעשיו והסביר את המניע המפתיע מאחורי הירי. לדבריו, הוא חשד שאשתו בוגדת בו, אך איש לא האמין לו. מתוך תסכול, החליט לבצע את הירי כדי לאלץ את המשטרה לחקור את העניין ולאמת את חשדותיו.

במהלך החקירה התגלו פרטים נוספים מדאיגים. התברר כי החשוד אף ניסה להתאבד לפני ביצוע הירי. כמו כן, נודע כי הירי גרם נזק למקום מסוים בשכונה, אם כי למרבה המזל לא דווח על נפגעים.

הבוקר הובא החשוד בפני בית המשפט, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו. השופט יובל קדר נעתר לבקשה והורה על הארכת מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים. בהחלטתו, ציין השופט כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו, וקבע כי קיימת עילת מעצר בשל מסוכנות וחשש לשיבוש הליכי חקירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר