תיעוד: רצח האריתראי בתל אביב. צילום: דוברות המשטרה

לינץ' עם גרזנים: אזרחי אריתריאה יואשמו ברצח מתנגד משטר בת"א

כחודש אחרי התקיפה הקטלנית במסגרת עימותים בין תומכי ומתנגדי המשטר, הודיעה המשטרה כי עצרה ארבעה נתינים זרים שיואשמו ברצח שאירע בדרום תל אביב • כתב האישום נגד הארבעה יוגש בימים הקרובים

[object Object]

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה הודיעה הבוקר (שני) על פענוח רצח אזרח אריתריאה בדרום תל אביב בחודש שעבר. ארבעה תומכי המשטר יואשמו בימים הקרובים במעשה.

תיעוד: רצח האריתראי בתל אביב | דוברות המשטרה

בתחילת חודש יולי, ברחוב ההגנה בעיר, התקבל דיווח על קטטה המונית בין נתינים זרים מאריתריאה על רקע פוליטי של מתנגדי ותומכי המשטר. הסכסוך הפוליטי מהווה מקור לאירועי אלימות רבים, ובמהלך הקטטה שלוותה בשימוש בסלעים, מוטות ברזל, גרזנים וסכינים, נפצעו שבעה מעורבים, ונתין אריתריאי נוסף הותקף באכזריות על ידי ההמון ברחוב תדהר, ובהמשך נקבע מותו.

חקירת הרצח הוטלה כאמור על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, ובפעולות חקירה מהירות אותרו ונעצרו ארבעת החשודים כבני 30. החוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד המעורבים, ואתמול הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

פוענח רצח הנתין הזר שהתרחש בת״א בחודש שעבר // דוברות המשטרה

גורם במשטרת מחוז תל אביב אמר לאחר הרצח: "בכל זמן נתון יש מתח רב בין קבוצות מתנגדי המשטר למצדדי המשטר, וכל הוויכוח הזה נעשה כאן בתל אביב הרחק ממדינתם".

הגורם ציין אז כי באופן קבוע יש התקהלויות של הקבוצות השונות. "מספיק שקבוצה אחת תזהה מישהו מהקבוצה השנייה, ובין רגע זה יכול להפוך לקטטה רבת משתתפים שבה משליכים אבנים, ברזלים ומכל הבא ליד אחד לעבר השני".

כאמור, לאחר חקירה מאומצת, חוקרי היחידה הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד החשודים ואתמול הפרקליטות הגישה הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו