פרשת רצח הילד בהרצליה: ההורים רבו בבוקר האירוע - האב עזב את הבית

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרה של, סיגל איצקוביץ' האם שחשודה ברצח בנה בן ה-6 • החשודה הודתה בביצוע הרצח והתנצלה על כך • לפי שעה, אין חוות דעת פסיכיאטרית בנוגע לכשירותה • סנגורה של הנאשמת על הריב עם בעלה: "אירוע קולני זו הגדרה מעניינת, בוקר האירוע היה יותר ממה שאתם חושבים"

סיגל יאנה איצקוביץ' ובנה ליאם . צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בית משפט שלום בתל אביב היום (חמישי) האריך בשמונה ימים את מעצרה של סיגל איצקוביץ', האם שחשודה ברצח את בנה בן ה-6 בהרצליה. היא סיפרה בחקירתה כי שמעה קולות של "חוצנים" שהורו לה לבצע את הרצח והודתה כי הייתה תחת השפעת אלכוהול בזמן המעשה. סיגל הודתה בביצוע הרצח והתנצלה על כך. לפי שעה, אין חוות דעת פסיכיאטרית בנוגע לכשירותה.

לראשונה, האם שחשודה ברצח דיברה במהלך הדיון: "אני קודם כל מתנצלת על המעשה המתועב. הוא (בן זוגה ואבי הילד, א.כ) התנכל לי מבחינה כלכלית, הוא זה שהביא את הכסף הביתה". במהלך הדיון ציין הסנגור כי הנאשמת ובן זוגה רבו באופן קולני בבוקר הרצח ובעקבות זאת אב המשפחה עזב את ביתם. האב העיד בעבר כי בבוקר הרצח דאג לבנו לאחר שהחליט לעזוב את ביתו, וחשש שמא יאונה לו רע.

ליאם, שנרצח בהרצליה, צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

כזכור, איצקוביץ' רצחה באכזריות רבה את בנה ואת הכלב שלה בתוך בית מגוריה בהרצליה. לאחר מכן ניסתה להמשיך את מסע הרצח, יצאה לקניון שבעת הכוכבים ובדרך ניסתה לרצוח את אחד מעוברי האורח באמצעות גרזן. היא תקעה את הגרזן שלה במכסה מנוע של אחד הרכבים כשהיו בו אנשים ובסיום הגיעה לכניסה לקניון ותקפה את המאבטח באמצעותו. הוא נפצע בידו ופונה לבית חולים. בדיון הקודם צוין כי לפני כשש שנים עמדה על גג בניין עם הילד שלה בירושלים. הגרסה שמסרה החשודה במשטרה למקרה הקודם היתה שחוצנים תקשרו איתה ולכאורה גם סוכני CIA.

איצקוביץ' נשלחה לחוות דעת פסיכיאטרית ועדיין לא ניתנו מסקנות לחוות הדעת של הפסיכיאטר. המלצתו הייתה לשלוח אותה להסתכלות נוספת, בתנאי אשפוז, לאחר הגשת כתב האישום נגדה, ובכל מקרה שאלת הכשירות תיבחן רק אחרי הגשת כתב אישום.

סנגורה של האם מהרצליה: "לא לחינם השכנים הזמינו משטרה פעם אחר פעם" // אבי כהן

לאחר הדיון בבית המשפט אמר סנגורה של סיגל איצקוביץ': "אני לא מחפש צידוק או סיבה למעשה מזעזע שכזה, אני חושב שחקר האמת עוד רחוק וארוך וכולנו עוד נופתע בצורה כזאת או אחרת". בנוגע למריבה בין הורי הילד בן ה-6 שנרצח השיב הסנגור ל"ישראל היום": "הגדיר הטוען המשטרתי עימותים קולניים. אני יכול לומר לכם שזה היה הרבה יותר מזה לא לחינם השכנים הזמינו משטרה פעם אחר פעם".

עוד אמר סנגורה של החשודה ברצח בנוגע ליחסיה עם בעלה: "לא מזמינים משטרה על אירוע קולני. אירוע קולני זו הגדרה מעניינת, זה היה הרבה יותר מזה. בוקר האירוע היה יותר ממה שאתם חושבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר