"סבתא שולה" נחשפת: המשטרה הגישה כתב אישם נגד הסוחר

תושב שתולה כבן 43, שכינה את עצמו ברשת "סבתא שולה" נעצר באצבע הגליל במסגרת חילופי שקיות בעסקת סמים • ברכבו של השחדו נמצאו כמויות סמים רבות וכן שהו בו אשת החשוד וילדיו בעת המעצר • לאחר שאותרו חמישה מקרים בהם מכר החשוד סמים הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט בטבריה • המשטרה עצרה באחרונה שתי סוחרות נוספות תושבות צפת והקריות שהסתירו את זהותן ברשת ומכרו חומרים אסורים

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד לסחר בסמים בצפון הארץ \ דוברות המשטרה

מצטרפת ל"טינקרבל" ול"ג'בטו": כתב אישום נגד זוג הורים שסחר בסמים באזור הצפון הוגש היום (שלישי) בבית המשפט בטבריה. בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני נתפס סוחר סמים יחד עם אישתו, ברכבם שהו בעת המעצר גם שלושת ילדיהם, בני שנה וחצי, שלוש וחמש. בתא האחורי של הרכב אותרו כמויות סמים רבות שבעטיין נעצרו בני הזוג.

אזיקים (ארכיוו), צילום: אורן בן חקון

ב-10 ביולי 2024 במסגרת פעילות של שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול סמוך לצומת גונן שבאצבע הגליל זיהו השוטרים אדם שהעביר שקיות לאחר. מיד עם עצירת השוטרים סמוך לשניים, הם הבינו כי מדובר בשקיות המחילות סמים שהועברו בין המעורבים כחלק מעסקת סמים וכן מצאו ברכבו של הסוחר סמים נוספים.

הסמים שנמצאו אצל סוחרי הסמים "סבתא שולה", צילום: דוברות המשטרה

מחומר החקירה עולה כי החשוד העיקרי בסחר בסמים הוא גבר כבן 43 ממושב שתולה, שכינה את עצמו בפני לקוחותיו כ"סבתא שולה" וזאת כדי להותיר את זהותו חסויה. עם סיום שלב החקירה, שכללה התחקות אחר מספר רב של לקוחות, הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה בגין חמישה מקרים בהם סיפק הנאשם סמים ללקוחות שונים בצפון הארץ. כתבי אישום זה מתווסף לשני כתבי אישום נוספים שהוגשו לאחרונה באזור הצפון נגד שתי סוחרות סמים תושבות צפת והקריות שהזדהו ברשתות כ"טינקרבל" וכ"סבא ג'פטו" כדי לשמור על זהותן אלומה.

הסמים שנמצאו בתא המטען של הסוחר שנעצר בצפון תחת השם "סבתא שולה", צילום: דוברות המשטרה

לאחר המעצר הדגישו במשטרה כי הם מכוונים חלק ניכר ממאמציהם כלפי איתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עברינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר