סיגל יאנה איצקוביץ היא החשודה ברצח בנה בהרצליה

לאחר הדיון להארכת מעצרה של האם אמרה השופטת: "מדובר במקרה מזעזע וחמור" • בנוסף נקבע כי האם תעבור בדיקה פסיכיאטרית, ובדיקה שתבחן אם נטלה חומרים שגרמו להתקף פסיכוטי • ל"ישראל היום" נודע: החשודה טופלה על ידי גורמי הרווחה בעקבות מספר תלונות על אלימות הדדית בינה לבין בעלה

האם סיגל יאנה איצקוביץ ובנה ליאם. צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סיגל יאנה איצקוביץ היא האם החשודה ברצח בנה היחיד, ליאם בן ה-6, בשכונת גליל ים בהרצליה. 

תיעוד: החשודה ברצח בנה בגרזן בדרך לקניון בהרצליה

לאחר הדיון בבית המשפט, השופטת קבעה בהחלטתה: "מדובר במקרה מזעזע וחמור. החשודה רצחה באכזריות בן 6, בנה הקטין, וכן גרמה למותו של הכלב המשפחתי. לאחר מכן יצאה מביתה, הלכה לכיוון קניון שבעת הכוכבים שם באמצעות גרזן תקפה עוברי אורח ואת מאבטח הקניון".

נקבע כי האם תבדק על ידי הפסיכיאטר המחוזי וייעשו לה בדיקות דם ושתן כדי לבדוק האם היא נטלה חומרים כלשהם אשר גרמו לה להתקף פסיכוטי.

ליאם, צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ל"ישראל היום" נודע כי החשודה טופלה על ידי גורמי הרווחה בעיריית מודיעין בעת שהיא ובעלה התגוררו בעיר בשנים 2018-2019 ובעקבות מספר תלונות על אלימות הדדית בין השניים. עם זאת, לא היתה אינדיקציה או חשד לאלימות כלפי הילד, שהיה אז תינוק. לאישה הוצע לגשת לטיפול אך היא סירבה. ב-2019 הזוג עזב את מודיעין ועבר להתגורר בדימונה. כיוון שלא היה חשד לאלימות כלפי בנם, לא הופעל במקרה הזה חוק פעוטים בסיכון ולכן לא היה ניתן להעביר את התיק שלהם לרשויות אחרות בשל חיסיון. והתיק למעשה נסגר. בדימונה לא היו תלונות או דיווחים לרווחה בנוגע לבני הזוג וגם בהמשך כשעברו להתגורר בהרצליה, לא התקבלו דיווחים לגביהם.

לאחר גילוי הרצח המזעזע סיפרו השכנים על משפחה נורמטיבית. ט' שכנה של המשפחה סיפרה שפגשה בה בלובי, ככל הנראה דקות לאחר המעשה. "היא חלפה על פני ואז חזרה אלי. ראיתי אותה עם שפריצים של דם על הפנים. זה היה לקראת שש בערב. זה היה נראה לי הזוי. לא הבנתי שזה דם, חשבתי שהיא עם מסכת פנים".

הדיווח למד"א על סיגל שרצחה את בנה: "הבחורה פה רודפת עם גרזן, עשתה לנו חור במכסה מנוע"

בדיווח שהתקבל במד"א אומרת עוברת אורח: "אנחנו באוטו ראינו בחורה רודפת עם גרזן. היא עשתה לנו חור במכסה מנוע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר