כתב אישום הוגש נגד צעיר שדקר שלושה במאפייה במעלות תרשיחא

האירוע התרחש ב-5 ביולי לפנות בוקר • החשוד נעצר במהירות לאחר שהשוטרים איתרו את הסכין בזירה • יחידת התביעות של המחוז הצפוני השלימה את החקירה תוך 10 ימים • בית משפט השלום בעכו ידון בבקשה למעצר עד תום ההליכים

ויכוח שהחל בישיבה בין חברים הסתיים בדקירות ופציעה של שלושה צעירים

יחידת התביעות של המחוז הצפוני הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום בבית משפט השלום בעכו נגד צעיר בן 18 מהעיר מעלות תרשיחא. הנאשם מואשם בדקירת שלושה אנשים במאפייה מקומית בתחילת החודש. התביעה ביקשה את מעצרו של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, האירוע התרחש ב-5 ביולי 2024 לפנות בוקר. החשוד, שהיה מעורב בוויכוח במאפייה, עזב את המקום אך חזר כעבור מספר דקות כשהוא רעול פנים וחמוש בסכין. הוא דקר אדם אחד, פגע ברכב חונה, ולאחר מכן נכנס למאפייה ודקר שני אנשים נוספים. שלושת הנפגעים נפצעו באורח קל.

ויכוח שהחל בישיבה בין חברים הסתיים בדקירות, צילום: עידן אבני

המשטרה הגיעה למקום בעקבות דיווח למוקד 100, איתרה את הסכין ששימשה לדקירות, ועצרה את החשוד זמן קצר לאחר האירוע. החקירה הובילה להגשת כתב האישום, שמפרט את השתלשלות האירועים ואת חלקו של הנאשם במעשה האלימות.

בעקבות האירוע והגשת כתב האישום, משטרת ישראל פנתה לציבור ההורים בקריאה לגלות ערנות ואחריות כלפי מעשי ילדיהם, במיוחד בתקופת חופשת הקיץ. המשטרה הדגישה את הסכנות הטמונות במעורבות בני נוער באירועי אלימות, שעלולים להוביל לפגיעות גופניות חמורות, אובדן חיים, ומעצרים.

המשפט צפוי להתחיל בשבועות הקרובים, כאשר הנאשם יתמודד עם האישומים החמורים שהוגשו נגדו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר