התפתחות משמעותית בפרשיית רצח איש השב"ס יוחאי אבני

אבני, שנרצח שלשום בביתו שבגבעון החדשה, יובא למנוחות היום • השר בן גביר: "נעשה הכל לשים את היד על מי שעומד מאחורי הרצח המתועב"

יוחאי אבני. צילום: דוברות שב"ס

התפתחות משמעותית בחקירת רצח איש השב"ס רס"מ יוחאי שרגא אבני. על פרטי החקירה, שבה גם שב"כ מעורב, מוטל צו איסור פרסום. הוא נרצח בביתו שבגבעון החדשה שלשום. אבני יובא למנוחות היום (רביעי) ב-14:30 ביישוב מבואות לחרמון. 

הוא הותיר אחריו זוג הורים ושלוש אחיות. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב הבוקר בחשבון ה-X: "בשמי ובשם המשרד לביטחון לאומי, אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו של יוחאי שרגא אבני ז"ל, לוחם כליאה מבית סוהר עופר, שנרצח שלשום. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה, ונמשיך ללוותה.המשטרה, שאני אמון עליה, יחד עם שב"כ, יעשו הכל על מנת לשים את ידם על העומד מאחורי הרצח הנפשע והמתועב".

משב"ס נמסר: "רס"מ יוחאי שרגא אבני ז"ל התגייס לשירות בתי הסוהר בתאריך 25.11.2007 והוצב בביס"ר דקל לתפקיד סוהר בטחון. בשנת 2009 עבר למחוז הצפוני לביס"ר צלמון ובשנת 2013 עבר לביס"ר עופר, בתחילה כסוהר ביטחון ובהמשך עבר לתפקיד כלבן משמרת. היחידה מלווה את משפחת לוחם הכליאה ככל שידרש. משפחת שירות בתי הסוהר אבלה על מותו הטראגי של יוחאי שרגא אבני ז"ל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר