נעצר שוב: החשוד בפריצה לרכבו של עדן חסון נתפס פעם נוספת

תושב יפו בן 24 נעצר בחשד לפריצה לשני רכבים נוספים, חודש לאחר שיוחס לו המקרה המתוקשר • למרות שלוש חקירות פעילות נגדו, בית המשפט הורה על שחרורו בערבות

החשוד שפרץ לפני חודש לרכבו של עדן חסון חזר לפרוץ לרכבים\דוברות המשטרה

חודש בלבד לאחר שחרורו, החשוד המרכזי בפריצה לרכבו של הזמר עדן חסון נעצר שוב על ידי משטרת ישראל. הפעם, תושב יפו בן 24 נעצר בחשד למעורבות בשתי פריצות נוספות לכלי רכב ברחוב קיבוץ גלויות ביפו.

עדן חסון, צילום: טל סלימן

לפי החשד, הצעיר, שזה עתה שוחרר ממעצר בתחילת יוני בגין הפריצה לרכבו של חסון ליד בניין פנורמה, חזר לפעילותו העבריינית. שוטרי תחנת יפו, שעצרו את החשוד ביום שישי האחרון, מנהלים כעת שלוש חקירות נפרדות של התפרצויות לרכבים שהתרחשו במהלך חודש יוני, בהן הוא חשוד.

למרות הראיות לכאורה והחשדות המצטברים, בית המשפט החליט פעם נוספת לשחרר את החשוד בערבות. החלטה זו מגיעה חרף העובדה שהחשוד מוכר למשטרה מעבירות קודמות וכבר הוגש נגדו כתב אישום בעבר.

עדן חסון שיתף את תיעוד רגעי הגניבה, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, לפני כחודש, הזמר עדן חסון שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי רכבו נפרץ ונגנב ממנו תיק המכיל חפצים בעלי "ערך סנטימנטלי". חסון אף הציע לגנב להחזיר את החפצים ישירות אליו, אך המשטרה פעלה במהירות. באמצעות סרטוני אבטחה, השוטרים זיהו את החשוד והביאו למעצרו.

מקרה זה מעלה שאלות לגבי יעילות מערכת המשפט בטיפול בעבריינים חוזרים ומדגיש את האתגרים העומדים בפני רשויות אכיפת החוק במאבקן בפשיעה עירונית. בינתיים, תושבי יפו והסביבה נותרים דרוכים, כאשר החשוד שוב משוחרר לרחובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר