קשישה נחטפה והוחזקה בדירה בפ"ת. צילום: getty images

החזיק בקשישה בדירתו - ודרש דמי כופר ממשפחתה: "עשק אלפי שקלים"

החשוד בן 71, דרש כופר מבני המשפחה ואיים לפגוע בקשישה בת 74 • חקירה ראשונית חשפה כי הקורבן משכה אלפי שקלים מחשבונה בחודשים האחרונים והעבירה לחשודים שהתחזו לבעלי סמכות • מעצר החשוד הוארך עד ה-9 ביולי

[object Object]

משטרת ישראל חשפה אתמול (חמישי) פרשה מזעזעת של החזקה וסחיטה, כאשר עצרה חשוד שהחזיק קשישה בת 74 מאילת בדירה בפתח תקווה. החשוד, תושב פתח תקווה יליד 1953, דרש דמי כופר מבני משפחתה של הקשישה תוך איומים לפגוע בה אם יפנו למשטרה.

קשישה מאילת הוחזקה בדירה בפתח תקווה, צילום: getty images

האירוע התגלה לאחר שבני משפחתה של הקשישה דיווחו למשטרה על היעדרותה ועל הודעות מאיימות שקיבלו. בתוך שעות ספורות, בפעילות משולבת של משטרת מרחב אילת ומשטרת פתח תקווה, אותרה הקשישה והחשוד נעצר.

החקירה הראשונית העלתה כי במהלך החודשים האחרונים משכה הקשישה אלפי שקלים במזומן מחשבונה, אותם העבירה לחשודים שהציגו עצמם כבעלי סמכות הפועלים למען ביטחונה. בית משפט השלום באילת האריך את מעצרו של החשוד עד ה-9 ביולי.

משטרת אילת פונה לאזרחים בבקשה לדווח להם על מקרים של בקשת כופר עבור בני משפחתם. בעקבות מקרה ההחזקה של אישה מאילת ובקשת כופר מבני משפחתה, המשטרה בפניה לציבור: נפלתם קורבן למקרה דומה – דווחו בהקדם.

תחנת משטרה באילת, צילום: רונית זילברשטיין

מהמשטרה נמסר כי בכדי למנוע פגיעות כלכליות ונפילתם של קורבנות נוספים, ועל מנת למצות את הדין עם החשודים, פועלים חוקרי משטרת מרחב אילת לאיתור מקרים דומים וקוראים לציבור למסור מידע נוסף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו