חשד: שני גברים התקינו מצלמות בשרותי נשים בחוף הים בהרצליה

תושב תל אביב ותושב חולון בני 22 נעצרו בחשד לעבירות מין ועבירות נוספות • מהחקירה עלה כי החשודים צילמו נשים במצבים אינטימיים על מנת למכור את הצילומים לאתרי פורנוגרפיה • מעצרם הוארך

חוף הרצליה (ארכיון). צילום: קוקו

שני גברים בני 22 נעצרו בימים האחורונים בחשד התקינו מצלמות בשרותי נשים בחוף הים בהרצליה וצילמו נשים במצבים אינטימיים. היום (רביעי) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט

במשטרהה תקבלה השבוע תלונה ממנה עלה חשד לביצוע עבירות מין ועבירות נוספות. לאחר קבלת התלונה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות עצרו שוטרי משטרת גלילות שני צעירים, תושב ת"א ותושב חולון, אשר חשודים בהתקנת המצלמות על מנת למכור את הצילומים לאתרי פורנוגרפיה.

עצור. אילוסטרציה, צילום: אורן בן חקון

במסגרת החקירה, תפסו השוטרים חומרי חקירה לרבות מכשירי טלפון ניידים, מחשבים וחומרים מצולמים והחקירה נמשכת. היום הוארך מעצר החשודים (אחד מהם הארכה שנייה) בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר לצרכי החקירה.

מעיריית הרצליה נמסר:  "רואים בחומרה רבה ובשאת נפש את ארוע העבריינות ואנו תיקווה שמדובר בארוע בודד וחריג. רשות החופים ערכה סריקות מקיפות בכל המלתחות ותאי השירותים הציבוריים לאורך חופי הים במטרה להבטיח את פרטיותם של המשתמשים.

"כמו כן, ראש העיר יריב פישר הודיע כי יתוגברו סיורי הביטחון בחופים, בדגש על סביבות ותוך תאי השירותים. פישר ציין כי "אנו נגלה אפס סובלנות לארועים מסוג זה ולעבריינות בכלל. בשם הציבור, העירייה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להביא את הנאשמים לדין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר