פרשה מזעזעת בחולון: גבר בן 42 חשוד בסרסור ואספקת סמים לקטינות

מזה כחודש מתנהלת חקירה סמויה במשטרה, לאחר שהגיע מידע על כך שגבר מסרסר בנערות, חלקן מתחת לגיל 14, מבצע בהן עבירות מין ומספק להן סמים • נציג המשטרה: "מחומרי החקירה עולה שהחשוד 'הציע' את הקטינות לקיום יחסי מין עם אחרים וקיבל את הכספים שהקטינות קיבלו, ובעת המעצר נתפסו עליו סמים"

מעצר, אילוסטרציה. צילום: getty images

פרשה מזעזעת נחשפה היום (שני) לאחר מעצרו של גבר בן 42 מחולון, שנחשד כי סיפק סמים לנערות, ביצע בהן עבירות מין ואף סרסר בהן. בית המשפט האריך את מעצרו של הגבר בשבעה ימים.

במשך חודש התנהלה חקירה סמויה במשטרה, לאחר שהגיע מידע על כך שגבר מסרסר בנערות, חלקן מתחת לגיל 14, מבצע בהן עבירות מין ומספק להן סמים. עם הפיכת החקירה אתמול לגלויה, השוטרים עצרו את הגבר בביתו וערכו חיפוש. לאחר מכן, הוא הובא לחקירה במהלכה טען כי לפני כארבעה חודשים הוא עבד כנהג מונית, צעירה כבת 18 עלתה למונית שלו ומאז הם ביחסי חברות קרובים. במהלך התקופה, אותה צעירה הייתה מביאה נערות ולטענתו הן לא היו עושות כלום עימו ורק יושבות ומדברות.

סחר בסמים (אילוסטרציה), צילום: GettyImages

בתום החקירה נכלא הגבר והובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם סעיפי החשד היו בין השאר: הדחת קטין לסמים מסוכנים, מעשה סדום ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, הדחת קטין לזנות והטרדה מינית. נציג המשטרה, רנ"ג משה פויסטרו, אמר בדיון כי מדובר בעבירות חמורות ביותר: "מחומר החקירה עולה כי סיפק סמים לקטינות. עוד עולה שהוא 'הציע' את הקטינות לקיים יחסי מין עם אחרים וקיבל את הכספים שהקטינות קיבלו, ובעת המעצר נתפסו עליו סמים", אמר רנ"ג פויסטרו.

ניידת משטרה (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

מנגד, הסנגור עו"ד שמואל פלישמן שייצג אותו מהסנגוריה הציבורית ביקש לצמצם את ימי המעצר וביקש לדעת האם חברתו של החשוד, שהביאה את אותן נערות, נחקרה בעצמה על ידי המשטרה וכן האם יש ראיות לעבירות שהמשטרה טוענת שביצע החשוד.

השופטת ציפורה גילוני, שהאריכה את מעצר החשוד בשבעה ימים, ציינה בהחלטתה: "בהתחשב בחשדות ובהיקף ואופי העבירות בהן נחשד החשוד, מצאתי כי קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות. בנוסף, מתעורר גם חשש לשיבוש מהלכי משפט. עיון בחומר החקירה שנאסף על ידי היחידה החוקרת מלמד על קיומו של חשד סביר בעוצמה גבוהה כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, בוודאי ברמה המספקת הנדרשת לשלב זה של ההליך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר