הרצח בפרדס חנה: הקורבן זוהה, בן 29 המוכר למשטרה

תום בר, תושב קריית אתא הוא הנרצח באירוע הירי סמוך לבית העלמין במושבה • אחיו, אריאל בר, נרצח גם הוא בחודש מאי בקריית אתא • עולה החשש כי מדובר בהסלמה בפעילות עבריינית מקומית לאחר חיסולם של האחים כרם ומוסטפא אבו חמאד מהכפר ג'סר א-זרקא

רצח בפרדס חנה (ארכיון). צילום: צילום: דוברות המשטרה

קורבן הרצח שאירע בשעות הלילה (שני) בפרדס חנה-כרכור זוהה תום בר, בן 29 תושב קריית אתא, המוכר למשטרה. בר נמצא ללא רוח חיים כשהוא ירוי ליד רכבו בשטח פתוח סמוך לבית העלמין במושבה. בר הוא אחיו של אריאל בר, שנרצח ב-10 מאי בקריית אתא. שני האחים משתייכים למשפחה מוכרת של עבריינים. המשטרה בודקת האם מדובר בחיסול פלילי במסגרת מלחמת ארגוני הפשע.

החיסול הזה הגיע לאחר שבלילה שבין שישי לשבת נורו למוות בפרדס חנה – כרכור שני אחים: כרם (19) ומוסטפא (20) אבו חמאד מהכפר ג'סר א-זרקא. האחים הגיעו לחנות ירקות בה עבדו במרכז המסחרי במושבה. הם הגיעו למקום כדי לסדר סחורה, אך אלמונים שארבו להם פתחו לעברם בירי מנשק ארוך עוד בטרם הם הספיקו לצאת מהרכב. מותם נקבע במקום. במשטרה מעריכים כי מדובר בחיסול על רקע סכסוך משפחות במגזר הערבי.

כרם ומוסטפא, הנרצחים בפרדס חנה-כרכור, צילום: ללא קרדיט

החשש הגדול בקרב התושבים הוא מהתפרצות גל פשיעה באזור השקט יחסית, והמשטרה פתחה בחקירה מקיפה כדי להביא את האחראים לדין ולהחזיר את תחושת הביטחון לתושבים. גורם במשטרה מסר כי הם בוחנים את כל כיווני החקירה האפשריים, כולל האפשרות שמדובר בחיסול פלילי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר