הגננת אילנה קובר הורשעה ב-360 מקרים של תקיפת קטינים

מכתב האישום עולה כי קובר ניהלה גן ילדים בו היו 26 פעוטות בגילאי 9 חודשים עד לשלוש וחצי • הגננת בהיותה אחראית על הפעוטות ביצעה מעשי התעללות גופנית ונפשית ותקפה לכל הפחות ב-360 מקרים שונים כ-23 מהפעוטות

אילנה קובר. צילום: השימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) על פי הודאתה את הגננת אילנה קובר בכ-360 מקרים של תקיפת קטין ו-26 עבירות של התעללות בקטין או בחסר ישע.

מכתב האישום עולה כי קובר ניהלה גן ילדים בו היו 26 פעוטות בגילאי 9 חודשים עד לשלוש וחצי. קובר בהיותה אחראית על הפעוטות ביצעה מעשי התעללות גופנית ונפשית ותקפה לכל הפחות ב-360 מקרים שונים כ-23 מהפעוטות מתוך 26 ילדי הגן, זאת בעוד שכל ילדי הגן היו חשופים לאלימות הבלתי פוסקת מצידה כלפי חבריהם בגן. לאור כך יוחסה לקובר התעללות נפשית בכל ילדי הגן.

סרטוני ההתעללות מגן הזוועות באילת // צילום: מטה ההורים בגן של אילנה קובר

קובר ניהלה את הגן תוך שימוש תדיר באלימות כלפי הפעוטות. היא תקפה את הפעוטות בדרכים שונות ובמקרים רבים תקפה תינוקות ופעוטות שלא תוך כדי טיפול בהם, אלא ניגשה אליהם על מנת לתקוף אותם שכשניכר שהם שקטים או עסוקים בענייניהם.

כך לדוגמה צבטה את הפעוטות, הכתה אותם בידיה, בעטה בהם, הטיחה ילדים אל הרצפה ואל הכסאות, הרימה פעוטות מיד אחת של הפעוט, האכילה פעוטות בכוח, הרימה והזיזה פעוטות בכוח אף כשישנו והטיחה אותם על המזרן, משכה כסא כשפעוט עמד עליו והעיפה את הפעוט לרצפה, חצתה את החדר כדי לתקוף פעוט שישב בכסא ועוד. קובר הסבה לפעוטות ולתינוקות שהותקפו כאב ולא פעם הם פרצו בבכי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר