סמים קשים, נשק, וגורי פומרניאן: המשטרה עצרה שלושה אחים - ואת אמא שלהם

הכוחות פשטו על ביתם של משפחה בחדרה ותפסו חומרים החשודים כסמי "קריסטל" ו"אקסטזי" • השוטרים פירקו את מצלמות האבטחה שהוצבו בביתם והזעיקו את וטרינר העיר אשר טיפל בגורים שנחשדים כגנובים

גורי הפמורניאן שנתפסו בבית משפחת הפשע. צילום: דוברות המשטרה

כלבלב, הו בי די בם בם: משטרת חדרה פשטה היום (רביעי) על ביתם של משפחה בעיר ותפסו אצלם 14 גורי כלבים מסוג "פומרניאן", סמים קשים מסוג "אקסטזי" ו"קריסטל", נשק מסוג "איירסופט" ומצלמות אבטחה. בין העצורים, אם המשפחה בשנות ה-50 לחיה, שנים קטינים בני 17 ובגיר בן 21. 

במהלך הפשיטה, הכוחות נתקלו בהתנגדות ותקיפה מצד המשפחה, שעל פי החשד מחוללים פשיעה ופעילות פלילית המסכנת את חיי התושבים בעיר. השוטרים חשפו את גורי ה"פומרניאן" שהוחזקו ללא תנאים נאותים וכמו כן, חשודים כגנובים. השוטרים זימנו את הווטרינר העירוני והגורים נלקחו.

פירוק מצלמות האבטחה מבית משפחת הפשע בחדרה,

המשטרה פרקה מהמתחם את מצלמות האבטחה שהציבה המשפחה לצורכי מעקב ואבטחה לצרכים פליליים, אשר היוו מטרד לציבור. המשטרה כאמור עצרה לחקירה את ארבעת החשודים, ובסיום החקירה נכלא החשוד בן ה-21. שאר החשודים שוחררו בתנאים מגבילים בכפוף לעמידה בערבויות והחקירה נגדם נמשכת. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר