הכלב לאחר הטיפול הרפואי. צילום: באדיבות הבעלים

אלימות ללא גבולות: גבר וכלבו נדקרו בבית שמש

החשוד במעשה נעצר, והמשטרה בודקת את נסיבות האירוע • הכלב ובעליו אושפזו לטיפול רפואי

[object Object]

תושב בית שמש (35) נעצר אמש (ראשון) בחשד שדקר כלב ולאחר מכן את בעליו לעיני זוגתו של הקורבן. בעל הכלב, שנדקר כמה פעמים בפלג גופו העליון, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. גם הכלב שנדקר, פונה לטיפול וטרינרי ועבר הליך כירורגי.

בתום סריקות שביצעו השוטרים אחר החשוד בדקירה, הוא אותר בתוך זמן קצר בסמוך לביתו, עם כתמי דם על בגדיו. בלשי תחנת בית שמש עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

הכלב לאחר הדקירה, צילום: באדיבות הבעלים

במהלך היום תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו של התוקף, בחשד שפגע ופצע אדם וכלב באכזריות. כעת חוקרי תחנת בית שמש פועלים להבין מה גרם לאותו החשוד לבצע את המעשה המסוכן, כשדקר בעל חיים ובהמשך גם את בעליו.

זירת האירוע,

רפ״ק אביעד בלמס קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש: "לצערי, אנחנו נתקלים לעיתים קרובות במקרי אלימות שונים במרחב הציבורי. כאן מדובר במקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו, זאת לעיני בת זוגתו באכזריות. מעשיו המסוכנים היו יכולים להוביל לפציעה חמורה הרבה יותר של האיש וכלבו. כתוצאה מהמעשה, שניהם נזקקו לטיפול רפואי עם חתכים משמעותיים בגופם כתוצאה מפגיעות הסכין. שוטרי התחנה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד במעשה, וכעת אנחנו פועלים להבין את מניעיו, להשלים את החקירה ולמצות עמו את הדין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו