יו"ר האגף לקידום מעמד האישה בויצ"ו נעצרה לאחר שהציתה צמיגים בכביש 2

שוטרים שהגיע למקום עצרו את את החשודה רמה ענב, יחד עם חשודה נוספת לאחר שסיכנו את משתמשי הדרך • נציג המשטרה: "למרות שמדובר בחשודות ללא עבר פלילי נבקש להאריך את מעצרן" • בית המשפט החליט לשחררן

החשודות מציתות צמיגים על כביש 2 // דוברות המשטרה

יו"ר קידום מעמד האישה בתנועת ויצ"ו, נעצרה הבוקר (שלישי) יחד עם חשודה נוספת תושבת הרצליה לאחר שהציתו צמיגים על כביש 2 לכיוון דרום. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרן, אך בית המשפט החליט לשחררן. 

קריאות ״עכשיו״ וצמיגים בוערים: משפחות החוטפים חוסמות את כביש 1 (ארכיון)

היום בשעות הבוקר, הגיעו לכביש 2 החשודות רמה ענב, יו"ר האגף לקידום מעמד האישה בויצ"ו, ומטפלת באופן יומי במשפחות מפונים, יחד עם עידית אלכסנדרוביץ, מהנדסת במקצועה. הן נעצדו בשולי הכביש, הציתו את הצמיגים וסיכנו את משתמשי הדרך.

השוטרים שהגיעו למקום, עצרו את השתיים ולאחר חקירה בה הודו במיוחס להן, הובאו לבית המשפט שם ביקשו להאריך את מעצרן בחמישה ימים להמשך חקירה. "אם אדם רגיל היה מצית ומסכן עובר אורח, זה היה מסתיים במעצר ולכן אני מבקש להתייחס לכך בצורה הזו. למרות שמדובר בחשודות ללא עבר פלילי, הן נשים מהישוב ועדיין ביצעו עבירות חמורות מאוד ונבקש להאריך מעצרן", אמר נציג המשטרה.

שתי החשודות מציתות את הצמיגים בכביש, צילום: דוברות המשטרה

מנגד סנגורן של השתיים עו"ד רן תגר, ביקש לשחררן ואמר כי לא מדובר על אנרכיסטיות, פירומניות או על נשים עם עבר פלילי, שיש סבירות כלשהי שיחזרו על המעשים שלהן במידה וישוחררו, אלא מדובר על שתי מפגינות שביצעו עבירה שאינה ברף הגבוה של המסוכנות.

השופטת כריסטינה חילו-אסעד, שקיבלה את דברי הסנגור והורתה על שחרורן למעצר בית, ציינה בהחלטתה כי: "המסוכנות נובעת מן המעשה ומן הנזק והפגיעה שעלולה היתה להיגרם לציבור כתוצאה מהנחת צמיגים והבערתם, אף אם הדבר נעשה בשולי הכביש", עוד הוסיפה: "למרות האמור, לא סברתי כי חקירת התיק מצדיקה המשך מעצרן מאחורי סורג ובריח וניתן לקדמה גם כשהחשודות שוהות בתנאים מגבילים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר