לאחר כמעט חודש: כוכב הרשת שוחרר למעצר בית

דביר עדני נעצר לפני מספר שבועות בחשד שקיים יחסי מין עם נערות לאחר שסיפק להן סמים ואף סרסר בהן בחלק מהמקרים • אחת המתלוננות: "אני בטוחה שהוא יחזור לפגוע ולאנוס נשים אחרות - והפעם זו תהיה אשמת הפרקליטות"

דביר עדני. צילום: ללא קרדיט

בית המשפט שיחרר את דביר עדני למעצר בית בין עשרה ימים. עדני, אשר חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנערות יוצאות המגזר הדתי, שוחרר בהסכמת המשטרה ובהוראת הפרקליטות. אחת המתלוננות: ״אני מרגישה נבגדת ופגועה".

מעצרו של עדני, אשר מוכר בסצינת חיי הלילה בתל אביב, הוארך כבר שש פעמים. בעקבות תלונות שהגיעו, המשטרה פתחה בחקירה סמויה אשר עלה בה החשד כי מדובר בדפוס פעולה דומה, ועדני מתקרב לבנות יוצאות המגזר החרדי, מנצל את השפעתו עליהן ומספק להן סמים. 

חשד כי סימים ואנס נשים שיצאו מהמגזר הדתי (אילוסטרציה), צילום: עמי שומן

אחת המתלוננות טענה כי עדני נתן לה כדור וטען כי מדובר בריטלין, וכאשר לא הרגישו טוב, הגיעו שלושה גברים וקיימו עימה יחסי מין. הגברים השאירו לעדני שקית עם כסף וסמים.

מתלוננת אחרת סיפרה כי סיפק לה סמים, וזמן קצר לאחר מכן מצאה עצמה מקיימת יחסי מין עם מספר גברים, כאשר היא בערפול חושים מוחלט. על פי החשד, עדני עצמו ביצע בה אקט מיני לאחר שסירבה ליטול סם.

סיפק לנערות סמים ואנס אותן,(אילוסטרציה), צילום: Kindel Media / Pexels

עו"ד אבישג כהן, אשר מייצגת את עדני מהסנגוריה הציבורית: "דביר טען לכל אורך הדרך לחפותו. לצערנו לקח לפרקליטות 30 ימים להבין את הטענות שהצגנו כבר בדיון הראשון, שמדובר לכל היותר בענייני מוסר ונורמות חברתיות ולא בעבירות פליליות".

המתלוננת א' שמיוצגת על ידי עורכת הדין קרן ברק הגיבה על שחרורו של דביר עדני: "נאמר לי בשבוע שעבר שתוגש הצהרת תובע בענייני ושדביר עדני יישאר במעצר עד תום הליכים. והבוקר הוא משתחרר. אני מרגישה נבגדת ופגועה ולא מצליחה להבין איך הפרקליטות מאפשרת לאיש מסוכן ואכזרי שהרס את חיי ואת חיי נשים רבות לשוב לביתו כשכל הפרקליטים יודעים שמדובר באיש אכזרי ומופרע".

המתלונת, שמיוצגת ע"י עו"ד קרן ברק, הוסיפה: "אני בטוחה שעדני יחזור לפגוע ולאנוס נשים אחרות והפעם זו תהיה אשמת הפרקליטות. אני דורשת את מה שהובטח לי וזה כתב אישום חמור ומיידי שישאיר את האדם החולני הזה מאחורי סורג ובריח לשנים רבות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר