דביר עדני. צילום: ללא קרדיט

שיכר, סימם וניצל מינית: הוארך מעצרו של דביר עדני בפעם השישית

עוד נטען כי החשוד סרסר בבנות שיצאו מהמגזר הדתי ופעל בדפוס דומה במספר מקרים • עדני מוכר בסצינת מסיבות המין בתל אביב ונעצר בעקבות תלונות של כמה נשים

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של דברי עדני, בן 33 מרמת גן, החשוד בביצוע עבירות מין חמורות במספר בנות יוצאות המגזר החרדי. על פי החשד, עדני שיכר, סימם וניצל את הבנות. עוד נחשד כי עדני סירסר בהן תמורת כסף. בתחילת השבוע הבא תתקבל החלטה על ידי הפרקליטות לאן הולך התיק.

כזכור, עדני אשר מוכר בסצינת מסיבות המין בתל אביב ונעצר בעקבות תלונות של מספר נשים. בחקירה הסמויה שנפתחה, עלה החשד כי מדובר בדפוס דומה של החשוד, אשר מנצל את השפעתו על בנות שיצאו מהמגזר הדתי ועל כך שסיפק להן סמים.

חשד כי סימים ואנס נשים שיצאו מהמגזר הדתי (אילוסטרציה), צילום: עמי שומן

אחת המתלוננות טענה כי הוא נתן לה כדור וטען כי הוא ריטלין, אולם היא לא הרגישה טוב והרגישה שהיא מרחפת ולא מסוגלת להתנגד. בהמשך הגיעו 3 גברים נוספים אשר ניצלו אותה באופן מיני. הגברים השאירו לחשוד שקית סמים וכסף.

בתלונה אחרת נטען כי החשוד סיפק למתלוננת סמים ולאחר מכן מצאה עצמה מקיימת יחסי מין עם מספר גברים במקביל תוך שהיא בערפול חושים. באירוע אחר, אשר המתלוננת סרבה ליטול סם, החשוד דחף את פניה בכוח לצלחת עם אבקת סם. המתלוננת הרגישה רדומה בעד שהחשוד ביצע בה מעשים מגונים והודיע לה שבקרוב יבואו גברים נוספים. המתלוננת ברחה באותו הרגע.

דחף למתלוננת סמים בכוח, ביצע בה מעשים ומגונים וציין כי בקרוב יגיעו גברים נוספים

עו"ד אבישג כהן מהסנגוריה הציבורית ביקשה לשחררו, ובין השאר טענה כי הוא לא נחקר מספר ימים על ידי המשטרה: "אני אומרת לבית המשפט שהאופן שבו החשוד מנהל את חייו, לא מתיישב עם הצורה שבה אני מנהלת את חיי. אני חושבת שהגיעה העת שבית המשפט ייתן החלטה בתיק. היחידה החוקרת לא מצליחה לקבל החלטה אל מול הלחץ שמפעילות המתלוננות, או ליתר דיוק מתלוננת ספציפית אחת", אמרה עו"ד כהן.

השופטת רוית פלג בר דיין שהאריכה לבסוף את מעצרו של עדני בארבעה ימים ציינה בהחלטתה כי באם ישוחרר קיים חשש לשיבוש החקירה, אך ציינה את מורת רוחה מהתנהלות החקירה. "במהלך ימי מעצרו נוספו תלונות חדשות. דעתי אינה נחה מקצב התקדמות החקירה, ונתתי דעתי לכך בדיונים הקודמים. לא קיבלתי כל התייחסות להחלטתי מהדיון הקודם", כתבה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו