בית המשפט הרשיע את יעקב בן אברהם ברצח אישתו בשנת 2022

יעל בן אברהם ז"ל נרצחה בדירתה בהרצליה לאחר שבעלה לשעבר דקר וחתך אותה בקומות שונים בגופה, ובעודה מדממת, נטל הנאשם סכין נוספת והמשיך במעשיו • הפרקליטות הסתייגה מחוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי באשר לנאשם, ולבסוף בית המשפט התייחס לאכזריות וחומרת מעשיו של בן אברהם

יעל בן אברהם ז"ל שנרצחה ביום הבחירות. צילום: ללא קרדיט

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום (חמישי) את עמדת הפרקליטות והרשיע את יעקב בן אברהם (72) ברצח אשתו, יעל בן אברהם ז"ל בשנת 2022 בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת. כמו כן, הורשע בן אברהם גם בעבירה של שיבוש מהלכי משפט. "אמא, אני נקרעת מבפנים", כתבה דנה, בתה של יעל ז"ל בפוסט שהעלתה בפייסבוק לאחר הרצח.

יעל בן אברהם ז"ל, צילום: ללא קרדיט

כזכור, מכתב האישום שהגישה עו"ד רונית חסון מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי לאחר שהתפתח בין השניים ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין, ודקר את המנוחה במקומות שונים בגופה עד שהסכין נשברה. בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה.

במהלך המשפט הסתייגה הפרקליטות מחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה שהנאשם אינו כשיר לעמוד לדין. לאור כך, בקשה הפרקליטות, לחקור את הפסיכיאטר בבית המשפט. בהמשך לבקשה זאת, הורה בית המשפט על מינוי ועדה שלושה פסיכיאטרים אשר קבעו כי בן יעקב כשיר לעמוד לדין. בהחלטתם, התייחסו השופטים לאכזריות מעשיו של בן אברהם ולחומרה היתרה של רצח בתוך המשפחה, ובתוך כך רצח בנות זוג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר