רצח בני המשפחה בנצרת: מת מפצעיו אדם נוסף, מניין הנרצחים עלה לארבעה

הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 48 שפונה אתמול מהאירוע הקשה בנצרת • בבית החולים רמב"ם מאושפזות עדיין שתי נשים, האחת במצב קשה, ונוספת בת 72 במצב קל-בינוני • הותר לפרסום שמו של הרוצח - מוחמד ארשיד בן ה-37, שפתח בירי לעבר קרובי משפחתו והתאבד

הרוצח מנצרת - מוחמד ארשיד בן 37

במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של גבר בן 48 שפונה אתמול בערב (שלישי) מהאירוע הקשה בנצרת, שבו אדם פתח בירי לעבר קרובי משפחתו והתאבד. הגבר הגיע במצב קשה מאוד עם פגיעות ירי בפלג גופו העליון ולא שרד את הפציעה.

זירת הרצח וההתאבדות בנצרת

ברמב"ם מאושפזת עדיין במצב קל - בינוני אשה בת 72 מאותו אירוע ירי. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד בירי, תושב איכסאל בשנות ה-30 לחייו, הגיע לבית אחותו בעיר נצרת, ומסיבה שטרם ברורה פתח בירי לעבר אימו, אחותו, ובני משפחה מצד גיסו.

זירת הרצח וההתאבדות בנצרת, אמש, צילום: ללא קרדיט

באירוע מצאו את מותם גיסו של היורה, אחיו של הגיס ודודם של השניים, בנוסף לגבר שנפטר היום והיורה עצמו, שהתאבד כאמור.

בית החולים רמב"ם (ארכיון), צילום: דוברות רמב"ם

פרמדיק מד"א רומן בלמן, סיפר כי "מדובר בזירה מורכבת עם שבעה נפגעים. ראינו נפגעים מפוזרים בזירה במרחק של כ-200 מטר ביניהם. שלושה גברים כבני 40 היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

הוא המשיך ותיאר: "גבר כבן 65 וגבר כבן 40 שכבו מחוסרי הכרה גם הם עם פציעות חודרות, העלינו אותם לניידות טיפול נמרץ ופנינו אותם תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר