רכבי יוקרה ומאות אלפי שקלים במזומן: נחשפה רשת הימורים בלתי חוקית במרכז הארץ

המשטרה, בשיתוף עם הפרקליטות, רשות המיסים, הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות, עצרה 11 חשודים בעבירות של הלבנת הון והחזקה וניהול של מקומות להימורים אסורים • מפעילי הרשת חשודים גם בהלבנת הון, ייצור מכונות הימורים בלתי חוקיות והפצתם ברחבי הארץ • החשודים נעצרו, ויובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם

ציוד ההימורים שנחשף בפשיטה. צילום: דוברות המשטרה

עסק שמגלגל מיליונים: 11 תושבי המרכז בגילאים שונים נעצרו אתמול (שני) בחשד להלבנת הון והחזקה וניהול מקומות הימורים אסורים. בעקבות חקירה משותפת של שוטרי מחוז תל אביב והפרקליטות האזרחית בתל אביב, רשות המיסים, משרד הבריאות והביטוח הלאומי.

פשיטה משטרתית על בתי בושת ובתי הימורים בקריות (ארכיון) // דוברות המשטרה

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה במהלכה הגיעו החוקרים למספר חשודים, אשר הפעילו, על פי החשד, מקומות להימורים אסורים במהלך תקופה ארוכה, כאשר החשוד העיקרי עסק גם בייצור מכונות מזל והפצתן לבתי הימורים אסורים. מדובר בפעילות עבריינית שבאמצעותה הלבינו החשודים מיליוני שקלים תוך רכישת נכסים רבים וניהול עסקים שונים ברחבי הארץ.

עם המעבר לחקירה הגלויה, פשטו בלשי ימ"ר, כוחות יס"מ ולוחמי מג"ב על מקומות מגורים של החשודים ועל העסקים שבבעלותם, כמו גם על מעבדה לייצור מכונות מזל במרכז.

הכספים שנתפסו בפשיטה, צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות בשיתוף מערך החילוט של משטרת מחוז תל אביב נתפסו נכסי נדל"ן של החשודים, ארבעה רכבי יוקרה ומאות אלפי שקלים במזומן. בנוסף, הוקפאו חשבונות בנק של חלק מהחשודים. כמו כן, במהלך הפעילות של השוטרים נחשף מחסן ובתוכו מעבדה לייצור מכונות מזל עם ציוד בשווי של מיליוני שקלים. כמו כן, במהלך חיפוש באחד היישובים במרכז, נחשף מקום המשמש להימורים לא חוקים ובתוכו עשרות מחשבים.

כלל החשודים הועברו לחקירה במחלק מוסר בימ"ר תל אביב ובהתאם לממצאי החקירה יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר