שלושה קורבנות ביממה: גבר בן 50 נורה למוות בלוד; פצוע קשה באירוע נוסף בעיר

גבר ללא סימני חיים ועם פציעה חודרת נמצא ברחוב האדמו"ר בלוד • חובשים ופרמדיקים של מד"א ונאלצו לקבוע את מותו • במקרה נוסף, תושב המקום נמצא ברכבו כשהוא פצוע באורח קשה • אירועים אלה מצטרפים לגופת אישה שנמצאה בעפולה וגופת גבר שהתגלתה בחניון בראשון לציון אמש

זירת האירוע בלוד: פצוע ירי נמצא ברכבו כשהוא פצוע באורח קשה // תיעוד מבצעי מד"א

אירוע רודף אירוע: גבר כבן 50 נמצא ללא סימני חיים ברחוב האדמו"ר בלוד אחר הצהרים (שני). בעקבות דיווח שהתקבל על פצוע מאירוע אלימות, הגיעו למקום חובשים ופרמדיקים של מד"א ונאלצו לקבוע את מותו.

באותו האירוע נפצע גבר נוסף במצב קשה. השוטרים ניהלו פעולות חקירה ועצרו תושב העיר בשנות השלושים לחייו בחשד למעורבות באירוע, במסגרת חקירה בראשות היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

בנוסף, שוטרי תחנת לוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על מקרה נוסף - אירוע ירי, תושב המקום בשנות השלושים לחייו נמצא ברכבו כשהוא פצוע באורח קשה. הוא פונה למרכז הרפואי אסף הרופא. שוטרי התחנה מבצעים סריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

זירת אירוע הירי בלוד, הערב, צילום: דוברות המשטרה

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, אמש דווחו שוטרי המחוז הצפוני במשטרה על הימצאה של אישה בת 48 שנמצאה ללא רוח חיים בבית בן זוגה שבעפולה. בעקבות הדיווח, כוחות ההצלה הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותה תוך זמן קצר, כשבמקביל זיהו על גופת האישה סימני אלימות שבוצעו בה על ידי בן זוגה, על פי החשד.

המשטרה עצרה את בן זוגה של המנוחה ואת אחיו, שלכאורה, שהה בבית בו אירעו ככל הנראה האלימות והרצח. החשודים הובאו בפני בית המשפט השלום בנצרת, בו המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם.

מפקד תחנת ראשון-לציון, נצ״מ אלעד קליין, בזירת האירוע בו נמצא גבר כבן 40 שנורה בראשו // דוברות המשטרה

ארגון יוזמות אברהם מעדכן כי 39 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר