רצח בלוד: תושב העיר בן 30 נמצא ירוי ברכבו בסמוך למסגד

צוות מד״א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של פארס שעאבן • חקירה נפתחה - המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה

"כוחות רבים הגיעו לשטח ואוספים את הממצאים": מפקד תחנת לוד נצ״מ ששי שלמה בזירת הרצח בלוד // דוברות המשטרה

פארס שעבאן בן ה-30, תושב העיר לוד, נמצא ירוי הערב (שישי) ברכב בעיר. צוות מד״א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה, בסמוך למסגד, ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. במסגרת הערכת מצב של מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, סקרו שוטרי מערך המודיעין והחקירות את נסיבות האירוע, תמונת המודיעין, הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך.

הערכת מצב בזירת הרצח בלוד, הערב, צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת. בנוסף,הנחה על המשך הפריסה הנרחבת והפעלת כוחות רבים בעיר, תוך העצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי הפשיעה, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, למען שלום הציבור.

פארס שעבאן, צילום: ללא

בשבוע שעבר נרצח גבר בשנות השלושים לחייו, תושב העיר לוד, ככל הנראה על רקע פלילי. על פי גורמי רפואה, הקורבן נורה באורח אנוש בסמוך לביתו ופונה עצמאית למרכז הרפואי אסף הרופא, כאשר מותו נקבע שם בהמשך.

מפקד המחוז ניצב אבי ביטון, צילום: דוברות משטרת ישראל

בתום הערכת המצב ובהתאם לממצאים הראשוניים, החליט ביטון על תגבור כוחות והעצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי פשיעה ברחוב הערבי, למען שלום הציבור שומר החוק ובטחונו.

ארגון יוזמות אברהם מעדכן: 21 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 18 קורבנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר