הוזמנה לדייט שבוטל - וכשנעצרה על ידי המשטרה גילתה את המלכודת שטמנו לה

בן זוגה של האישה הזמין אותה לצימר בצפון, ואז פגש חבר שעימו נכנס לכפר מנדא, וביקש ממנה להמתין ברכבו של החבר • כששב הודיע לה בן הזוג שהדייט לא יתקיים וביקש ממנה לחזור עם רכבו הביתה • בדרכה חזרה נעצרה על ידי המשטרה וגילתה כי הרכב שימש עבריינים באירוע ירי

ירי בכביש 61 (ארכיון). צילום: דוברות המשטרה

הדייט הרומנטי הסתיים במעצר על ידי המשטרה. אישה שבן זוגה הזמין אותה לבילוי רומנטי בצימר בצפון גילתה מאוחר יותר כי הדייט היה למעשה כיסוי לאירוע ירי שבסופו היא תמצא את עצמה מסיעה את הרכב המעורב בפשע.

תושבת אום אל פאחם הכירה בחור שעימו יצאה למשך מספר שבועות. הגבר הזמין אותה לבילוי בצימר בצפון, ולאחר שהסכימה השניים נפגשו ויצאו לדרך. אולם כשהגיעו לכפר מנדא עצר הגבר את הרכב ופגש את חברו. השניים נכנסו לרכבו של בן הזוג, שביקש מהאישה להמתין בינתיים ברכבו של החבר בזמן שהם נכנסים לכפר מנדא. 

ניידת משטרה (אילוסטרציה). האישה לא הבינה מה קרה עד שהשוטרים סיפרו לה שהרכב בו היא נוהגת היה מעורב כמה דקות קודם לכן בירי, צילום: דוברות המשטרה

בעודה ממתינה לחזרתו של בן זוגה, השניים נכנסו לרכב ונסעו לתוך הכפר. לאחר מספר דקות שבו השניים, בן הזוג וחברו, ואז עדכן אותה הגבר שלא יוכלו לצאת לנופש המתוכנן, וביקש ממנה שתחזור הביתה ברכבו. והוא ימשיך עם החבר.

האישה החלה בדרכה הביתה, מאוכזבת מכך שהתכנית הרומנטית לא תצא לפועל, אלא שלאחר מספר דקות היא נעצרה בידי שוטרי משטרת משגב. האישה לא הבינה מה קרה עד שהשוטרים סיפרו לה שהרכב בו היא נוהגת היה מעורב כמה דקות קודם לכן בירי לעבר עסק בכפר מנדא.

היא נעצרה, ובחקירתה סיפרה את מה שהתרחש, כשהחבר ביקש להחליף כלי רכב ופגש את חברו. אז התברר כי שני החברים תיכננו מראש שהאישה תהיה סיפור הכיסוי שיחזיר את הרכב עם לוחיות הרישוי המזוייפות אל הכפר.

באירוע הירי עצמו - השניים נכנסו לכפר מנדא שם ירו באקדח עשר יריות אל עבר קונדיטוריה בכפר, ונמלטו. הגבר נעצר ושמר בחקירתו על זכות השתיקה. בת הזוג שנעצרה על ידי המשטרה תהפוך לעדה המרכזית בבית המשפט נגד החשוד, שם תספר כיצד נדרשה להחזיר את הרכב הביתה, בזמן שהוא יבלה בתא המעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר