"רצח בכוונה תחילה בגלל ויכוח בכביש": משפחתו של אייל יהודה ז"ל מהפגע וברח בנתניה - מדברת

כשלושה שבועות לאחר שאירעה התאונה הקטלנית שבה נהרגו רוכב האופנוע אייל יהודה ז"ל והולך הרגל מאור משה בן דוד ז"ל, הפרקליטות תגיש בקשה לעצור את חקאק • אחותו של יהודה ז"ל: "גם אם אפילו אחי עשה אצבע משולשת, אתה לא עוקף אותו, מכוון את הרכב שלך ונכנס בו כדי להרוג אותו - זה מטורף"

תאונת הדרכים סמוך לצומת אודים. צילום: שמואל בוכריס

תאונת הפגע וברח ליד אודים שהפכה לחשד לרצח בשל ויכוח על הכביש: ביום ראשון תגיש הפרקליטות כתב אישום חמור נגד הנהג הפוגע, ישראל חקאק בן 34 מנתניה. הוא צפוי להיות מואשם ברצח של רוכב האופנוע אייל יהודה, אב לחמישה בן 46 מהרצליה, בגרימת מותו של מאור משה בן דוד, בן 35 מנתניה, ובהפקרתם, זאת לאחר שגנב משאית מנהג שעצר לסייע, ונמלט ממקום התאונה. הפרקליטות גם תגיש בקשה לעצור את חקאק עד לתום ההליכים המשפטיים.

הרגעים שקדמו לתאונה הקטלנית באודים

תחילה חשדו במשטרה כי מדובר בתאונה, אך כפי שפורסם לראשונה "בישראל היום", החשד הוחמר לרצח. לפי החשד, כמה דקות לפני התאונה היה ויכוח בין חקאק לבין יהודה. בסרטון שצולם לפני התאונה נראה חקאק מונע מיהודה לעקוף אותו תוך שהוא מסיט את רכבו מצד לצד בנהיגה פרועה. לאחר שיהודה עקף אותו חקאק האיץ את רכבו ולפי החשד פגע בכוונה ביהודה והרג אותו. כתוצאה מכך נהרג גם בן דוד, שהיה ליד הגשר להולכי הרגל.

"זה כל כך נורא, זה רצח בכוונה תחילה", אומרת אפרת, אחותו של יהודה. "רצח בגלל ויכוח על הכביש. אחי לא אדם שרב או מקלל. גם אם אפילו אחי עשה אצבע משולשת, אתה לא עוקף אותו, מכוון את הרכב שלך ונכנס בו כדי להרוג אותו. זה מטורף".

חשד לפגע וברח. הפוגע נמלט באמצעות משאית,

לבנת, אשתו של יהודה: "אייל היה אבא לחמישה ילדים, הוא נשוי פעם שניה. יש לנו שני ילדים משותפים ויש לו שלושה ילדים מנישואים קודמים. הוא היה עובד הייטק, איש מאוד מוכשר, מאוד חכם ומאוד אהוב. אדם שנותן ותורם. אדם עם לב זהב. אי אפשר לספור את כמות האנשים שהוא עזר להם במהלך החיים שלו. כל מי שהכיר אותו אהב אותו. הוא אהב מאוד אופנועים, אהב מחשבים, אהב לצייר. הוא היה איש משפחה. החיים שלו זה היה המשפחה, המחשבים והאופנוע. הוא היה רוכב טוב וגם רואים את זה בסרטון. הוא לא היה אחד שמסכן את עצמו מהיותו אבא לחמישה ילדים".

לבנת הגיבה לטענת סנגורו של חקאק, כי רוכב האופנוע שנראה בסרטון הוא לא יהודה, אלא רוכב אחר, ולכן לא היתה לחקאק סיבה לפגוע בו. "זה הוא בסרטון, אני זיהיתי אותו. זה הוא בוודאות".

דרס הולך רגל ורוכב אופנוע, גנב משאית - ונתפס בתום מרדף // שמואל בוכריס

נזכיר כי בשבוע שעבר התעורר במשטרה חשד כי תאונת הפגע וברח הקטלנית, שאירעה ביום שישי לפני שבוע וחצי בכביש החוף ליד מושב אודים, לא היתה תאונה מקרית, אלא דריסה מכוונת בשל ויכוח על הכביש. 

לפי החשד, חקאק התווכח על הכביש כמה דקות לפני כן עם נהג האופנוע אייל יהודה שנהרג בתאונה. חקאק מנע ממנו לעקוף אותו כאשר הוא מזיז את רכבו מנתיב לנתיב וחוסם ליהודה את הדרך תוך נהיגה מסוכנת. יהודה הצליח לבסוף לעקוף את הרכב והמשיך בנסיעה. לפי החשד, כאשר נהג הרכב הבחין בו בהמשך הכביש, ליד מושב אודים, הוא הסיט את ההגה ימינה ופגע בו במכוון. כתוצאה מכך יהודה, נהרג במקום. גם מאור משה בן דוד (בן 35 מנתניה), הולך רגל שהיה במקום, נפגע מרכבו של חקאק ונהרג.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה חקאק כמה דקות לפני התאונה כשהוא משתולל על הכביש ומונע מרוכב אופנוע לעקוף אותו. במשטרה מעריכים כי רוכב האופנוע שתועד הוא יהודה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר