הרנטגן הסגיר: נעצרו בנתב"ג כשבתוך גופם שני ק"ג קוקאין

חשד כי זוג בלדרים שהגיעו מברזיל ונחתו בנתב"ג, הבריחו את הסם המסוכן באמצעות גופם • בצילום הרנטגן נדהמו השוטרים לגלות את החומר נמצא בבטנם של שני בני הזוג • בכוונת הפרקליטות להגיש נגד הזוג כתב אישום בחשד ליבוא סם מסוכן

חלק מהחומר שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

בני זוג בלדרי סמים מברזיל נעצרו בחשד כי הבריחו בהחדרה לתוך גופם כשני ק"ג של קוקאין. מהחקירה עלה חשד כי בני הזוג שהגיעו מברזיל ונחתו בנתב"ג, הבריחו סם מסוכן מסוג קוקאין באמצעות גופם, מחר (חמישי) צפויה הגשת כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז ת"א נגד שני החשודים.

תיעוד תפיסת סמים ב"ביצת הפתעה" ברחובות // דוברות המשטרה


בימ"ר ת"א הצטברו חומרי חקירה שהובילו את החוקרים לזהות את החשודים ומועד הגעתם לנתב"ג בתאריך 9.9.23. כאמור, עם נחיתת בני הזוג (תושבי ברזיל) בנמל התעופה, הם נעצרו ובחיפוש ראשוני על החשודה נמצא שהסליקה במקום מוצנע בגופה את הסמים, ונתפסו כ-150 גר' של סם מסוג קוקאין המחולק למנות.

בהמשך בוצעו מספר פעולות חקירה מהירות כולל צילום רנטגן, בשל החשד כי הסליקו כמויות של סמים בבטנם. בצילום הרנטגן שבוצע בבי"ח, נדהמו השוטרים לגלות כמות של כמעט 2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קוקאין שהוחדרו לגופם של הזוג. לפי החלוקה, על הגבר נתפסו כקילו סמים, המחולקים ל-75 מנות, ועל האישה נתפסו כ-950 גרם סמים המחולקים ל-48 מנות.

שוקלים את כמויות הכדורים שנתפסו, צילום: דוברות המשטרה

החומר החשוד כסם נמצא בבטנם של שני בני הזוג, שהסליקו אותו לכאורה באמצעות בליעה והחדרת כל כמות הסמים שנתפסה. לאחר צילום הרנטגן שהציג את כמות הסמים שהיו בתוך גופם, חוקרי הימ"ר המתינו לפליטה של כל החומרים בבי"ח ולתפיסת כל החומר שהוחדר.

בכוונת הפרקליטות להגיש נגד הזוג כתב אישום בחשד ליבוא סם מסוכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר