בראשון: משפחתו של רפאל אדנה שנדרס למוות בנתניה תצפה בתיעוד התאונה

פרקליטות מחוז מרכז תראה למשפחה את סרטוני מצלמות האבטחה, אשר תיעדו את רכבה של קרול פסלר לפני ואחרי התאונה • יוצגו הוכחות הסותרות את חלק מטענות המשפחה ומסבירות את המקרה באמצעות צילומים ואיכון הטלפון של הבת היידי בזמן התאונה

רפאל אדנה בן ה-4 שנהרג בתאונה בנתניה. צילום: באדיבות המשפחה

בעקבות ההפגנות האלימות והפרסומים בתקשורת, משפחת הילד רפאל אדנה ז"ל הוזמנה לפגישה עם פרקליטת מחוז מרכז ביום ראשון הקרוב.

במהלך הפגישה תציג הפרקליטות למשפחה את סרטוני מצלמות האבטחה, אשר תיעדו את רכבה של קרול פסלר בת ה-80 לפני ואחרי התאונה. התאונה עצמה לא תועדה בשל העובדה שהמצלמה הממוקמת במקום לא עבדה.

לטענת המשפחה, ברכב היו קרול פסל ובתה, רופאת השיניים ד"ר היידי פסלר. לדבריהם, הפרקליטות והמשטרה מטייחות זאת. אלא שבידי הפרקליטות צילומים המראים כי ברכב הייתה נהגת אחת, וזו האם קרול.

מפגינים בקפלן במחאה על האישום נגד הנהגת שדרסה את רפאל אדנה // צילום: אבי כהן


צילומים אלו יוצגו למשפחה ובפרקליטות יסבירו להם כי היידי הייתה חשודה בתיק כיוון שהרכב רשום על שמה, אולם היא לא הייתה במקום התאונה. גם איכון שבוצע לטלפון שלה הראה כי לא הייתה במקום.

עוד יסבירו בפרקליטות למשפחה, כי הרכב הפוגע לא נתפס במוסך בעת שהפגיעה תוקנה. טענה זו נובעת מהודעה שהוציאה המשטרה אך זו הייתה טעות של המשטרה. לא היה ניסיון לשבש בעניין זה את החקירה.

טענה נוספת של המשפחה היא שיש להאשים את הנהגת גם בתאונה עצמה ולא רק בהפקרה. אלא, שכל הבדיקות שנעשו הראו שקרול לא נהגה מעל המהירות המותרת והיא לא הייתה יכולה למנוע את התאונה. יוסבר לבני המשפחה, כי הסבא חצה את הכביש עם שני נכדיו במקום שהוא כביש ראשי ואין בו מעבר חצייה ולכן הפגיעה הייתה בלתי נמנעת.

הוריו של רפאל אדנה בהפגנה בתל אביב, צילום: מטה המאבק צדק לרפאל

למשפחה יוסבר כי קרול תואשם בכפוף לשימוע בעבירה חמורה של הפקרת רפאל, זאת לאחר שלא עצרה להגיש לו עזרה ונסעה מהמקום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר