הראיות נחשפות: התפתחות דרמטית בתיק עמוס לוזון

היחידה המרכזית מרכז סיימה את החקירה בעניין פרשת הסרטון וניסיון הסחיטה של איש העסקים • בתום החקירה לא נמצא כל קשר בין האירועים ובימ"ר ממשיכים בחקירת אירוע הירי

עמוס לוזון (ארכיון). צילום: אלן שיבר

היחידה המרכזית של מחוז מרכז סיימה היום (שלישי) את חקירת תיק הסחיטה של עמוס לוזון באמצעות סרטון מיני.

חוקרי המשטרה ביססו ראיות להגשת כתב אישום נגד המעורבים העיקריים בפרשה, ביניהם נער בן 17 שהוא גם בנו של שופט מחוזי, בעבירות של סחיטה באיומים, חדירה לפרטיות, הטרדה מינית ועוד. התיק הועבר לפרקליטות.

תיעוד הירי לעבר בית גרושתו של עמוס לוזון // קרדיט: מצלמות אבטחה

בחקירה לא נמצא קשר בין תיק הסחיטה לבין הירי לעבר ביתה של גרושתו של לוזון בפתח תקווה, שבוצע לפני כשבועיים.

מחקירת הפרשה עולה, כי לאחר שהסרטון צולם הוא נשלח לקבוצת ווטסאפ שבה היו חברים חלק מהחשודים. אחד מחברי הקבוצה, בנו של השופט, פנה ללוזון ודרש סכום של 13 אלף שקלים כדי לא להפיץ את הסרטון. בהמשך הוא גם פנה לבן משפחה של לוזון. עמוס לוזון לא שיתף פעולה עם הסוחט, כעל הנראה הוא לא האמין כי אכן קיים סרטון כזה.

לאחר שהוא סירב להעביר את סכום הכסף הסרטון אכן הופץ. לוזון הגיש תלונה במשטרה וחוקרי המשטרה הצליחו להגיע אל החשודים ונחשפו גם לקבוצת הווטסאפ. "גילינו מי צילם, מי העביר את הסרטון לקבוצת ווטסאפ ומי סחט", אמר גורם במשטרה. "ראינו בקבוצת הווטסאפ איך סיפור הסחיטה התקיים".

במקביל בוצע ירי אל עבר ביתה של גרושתו של לוזון. שני אלמונים הגיעו על אופנוע ליד ביתה בשעת לילה וביצעו ירי לעבר הבית. בחקירה לא עלה קשר בין המקרים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר