זהו החשוד בביצוע מעשה מגונה בבת 9 בחולון: "חשש שפגע בילדות נוספות"

מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב • תמונתו פורסמה על מנת לאפשר לנפגעות נוספות להתלונן

החשוד שנעצר בחולון

גבר בן 24, תושב העיר חולון, נעצר בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה בימים האחרונים, אודות חשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה בת 9 כששהה עימה במעלית, שוטרי תחנת חולון פתחו בחקירה, שהובילו אתמול לאיתורו ומעצרו של החשוד במעשה.

צפו: השוטר חשד בגבר שנצמד בחוף גורדון לבת 12 ותפס עליו מצלמה שצילמה בסתר | דוברות המשטרה

בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי החשוד אופק כדורי, פגש במספר אירועים בקטינות שעה שהן נכנסו לבניינים שונים בחולון, נכנס עימן למעלית וביצע בעצמו מעשים מגונים בנוכחותן, כאשר פנה לאותן קטינות שיסייעו לו לעשות כן.

בתחנת משטרת חולון התקבלו עד כה שתי תלונות על שני אירועים, ובהתאם לכך נפתחה חקירה והיחידה החוקרת ביצעה פעולות חקירה אשר הובילו לזהות החשוד, והוצא צו מעצר נגדו.

 רס"מ ניר מלכה ציין כי "בוצע חיפוש בבית ונתפסו מספר פריטים, בהם גם ביגוד התואם לנחזה במצלמות אבטחה שהורדו מאחד האירועים. החשוד נחקר, בחקירתו קשר עצמו לביצוע העבירות, לדבריו מסר כי משהו בו אינו תקין ואף סיפק ליחידה החוקרת שני מקרים נוספים אשר לא היו ידועים ליחידה החוקרת".

הסנגור טען כי מרשו נעצר ומיד הודה לא רק במקרים שהציגו לו, אלא מיוזמתו נתן עוד שני מקרים כדי לנקות את מצפונו. "אני חושב שזה לא מצביע על כוונה לשיבוש אלא אולי להפך.

"מדובר במשפחה נורמטיבית, נמצאים פה הוריו ואחותו. אין לו היסטוריה שקשורה למעשים פליליים וגם שום חשדות לא עלו. המשפחה רק לפני הדברים שהתפרסמו כבר החלה לחפש מקום ומתקן שבו הוא יקבל טיפול", אמר עו"ד שמואל סף.

השופט ירון גת, שהאריך את מעצר החשוד כתב בהחלטתו כי מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, וזאת כעולה מהודעות הקיימות בתיק החקירה וכן מראיות פורנזיות שנאספו ואף מהודעתו של החשוד עצמו. "בנסיבות אלו, סבורני כי נשקפת מהחשוד מסוכנות שלא ניתן לצמצמה בחלופת מעצר בשלב זה", כתב השופט גת.

כעת המשטרה מבקשת מכל מי שנפגעה ממעשיו של החשוד לפנות לתחנת חולון או להתקשר לתחנה בטלפון 035027911 ולבחור שלוחה 0*

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר