תיעוד: הניחו ראש של פרה ליד בית של איש עסקים - ונמלטו

תושב אשקלון בן 34 נעצר בחשד שהניח מחוץ לדלת ביתו של איש העסקים ראש פרה • החשוד גם ריסס על קירות חדר המדרגות בבניין ברחוב ז'בוטינסקי בת"א כתובות בערבית • על פי הצהרת התובע שהוגשה נגדו, החשוד עשה זאת כדי "להטיל מורא על הקורבן על רקע עסקי בתחום המטבעות הדיגיטליים"

ראש הסוס במפתן הדלת של יזם הקריפטו. צילום: ללא

פחות מחודש לאחר שראש של פרה הונח מחוץ לביתו של איש עסקים מתחום המטבעות הדיגיטליים ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, המשטרה עצרה חשודים במעשה, כשהחשוד המרכזי הוא בן 34 מאשקלון, והשני הוא בן 49 מבת ים. 

המשטרה פענחה את אירוע הנחת ראש הפרה מחוץ לדלת ביתו של איש עסקים// דוברות המשטרה

שכניו של איש העסקים שהבחינו בראש הפרה הכרות ובכתובות בערבית על הדלת הם שהזעיקו את המשטרה.

מהחקירה עלה כי זאת לא הייתה הפעם הראשונה שאיימו עליו. כמה חודשים לפני כן, אלמונים הגיעו לדירתו, פרצו אותה ואיימו עליו עם אקדחים שלופים, היכו ואילצו אותו להעביר לארנקי הקריפטו שברשותם את כל ההון שלו שהוערך במיליוני שקלים. למזלו, בפלטפורמה הבינו כי מדובר במקרה פלילי וביטלו את הפעולה.

"דיר בלאק, שמור על עצמך"

כאמור, שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון שהגיעו למקום, גילו כי בנוסף לראש הכרות של הפרה רוססו על הקירות הסמוכים בחדר המדרגות בצבע אדום כתובות איום ונאצה בערבית בנוסח: "דיר בלאק, שמור על עצמך".

על פי החשד ניסו השניים להטיל מורא על הקורבן על רקע עיסוקו בתחום המטבעות הדיגיטליים. מעצרם הוארך בבית המשפט השלום בת"א מעת לעת לצרכי החקירה, וביום שישי 7.7.23 הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א הצהרת תובע כנגד החשוד, תושב אשקלון בן 34, בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגדו. בהתאם, מעצרו הוארך לשם כך בביהמ"ש עד יום 11.7.23.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר