צילם והפיץ את איבר מינם: הסניטר מר"ג מואשם בעבירות מין בקטינים

על פי כתב האישום, בזמן ששימש דניל כסניטר בחדר הניתוח, צילם את איבר מינה של קטינה כבת שלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב • במקביל, הנאשם תיעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות סטילס

אח בבית חולים (אילוסטרציה), צילום: GettyImages

פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דניל יעקב (35) מרמת גן, בגין עבירות מין בקטינים. זאת לאחר שצילם קטין בזמן שהיה מורדם לפני ניתוח, ביצע מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן שמונה. בנוסף, החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד טל בנאי גת במהלך אפריל 2021, בזמן ששימש דניל כסניטר בחדר הניתוח, צילם את איבר מינה של קטינה כבת שלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב.

פגע מינית בקטינים (אילוסטרציה)// צילום: GettyImages, צילום: GettyImages,(אילוסטרציה)

בנוסף לכך, במשך כ-10 חודשים בצע דניל במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטין כבן 8 ובקטינה בת פחות משנה. דניל תיעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות סטילס וחלק מהתיעוד העביר לחננייב.

כמו כן, נמצא במכשירים שונים שבבעלותו של דניל עשרות אלפי תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים באקטים של יחסי מין עם בגירים או קטינים, ואף עם חיות.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד בנאי גת כי: "המעשים המגונים שבצע בקטינים בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים".

בתוך כך, לדניל יוחסו עבירה של מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה; ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטין/קטינה שטרם מלאו להם 16 שנים; עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה; עבירות של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין; החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר