איך בוחרים מומחים לקידום אורגני של האתר?

בין אם אתם בעלי מסעדה, עורכי דין, בעלי חנות לציוד לבעלי חיים או מורים פרטיים, אתם זקוקים לאתר אינטרנט אורגני איכותי כדי להמשיך לשווק את השירותים שלכם ולגייס כמה שיותר לקוחות שיתרמו לפיתוח העסק

freepik

בשיתוף תוכן שיווקי

בימינו מרבית הגולשים מחפשים שירותים דרך האינטרנט, ולכן חשוב לפתח את האתר כמו שצריך. קידום אורגני, יותר מכל קידום אחר מסייע בפיתוח האתר ובפרסום אמיתי ונכון של המוצרים והשירותים שאתם מציעים.

כל היתרונות בקידום אורגני שכדאי להכיר

בעולם האינטרנט קיימות כמה שיטות קידום. קידום אורגני הוא אחת השיטות הנפוצות והאיכותיות יותר. כל מי שבוחר לקדם את האתר שלו בקידום אורגני, נהנה משורה ארוכה של יתרונות. דבר ראשון, בזכות הקידום האורגני ניתן לשלב מילות מפתח בקלות ובחכמה. כך שברגע שהגולשים יקלידו את מילות המפתח, הם יוכלו להגיע בקלות לאתר שלכם. שנית, קידום אורגני מאפשר לכם לנתח את הביצועים ולראות מה עובד עבור האתר שלכם ומה קצת פחות.

מעבר לכך, אתר המקודם באופן אורגני יוצר אמינות גבוהה יותר בקרב הגולשים. מדובר באתר מושקע שיש בו תכנים איכותיים, סרטונים, תמונות ואפשרויות שונות ליצירת קשר או לביצוע תשלום. וכאשר האתר מגיע למקומות הראשונים בחיפוש של גוגל, הוא יוצר אמינות רבה אף יותר. זאת משום שאתר אורגני המקודם כראוי מגיע למקומות הראשונים של גוגל בזכות עבודת קידום מורכבת ונכונה, ולא בעזרת מודעה ממומנת. בסופו של דבר, כל מי שבוחר לקדם אתר אורגני, מקבל אתר מרהיב ואיכותי, אתר מושקע כראוי שניתן אפילו למכור בבוא העת (אם תרצו), ולהרוויח לא מעט כסף.

האם חייבים לפנות למומחה כדי לבנות אתר אינטרנט?

התשובה הפשוטה לשאלה הזו היא “לא”. אין חוק שמחייב לפנות למקדמי אתרים כדי לבנות אתר אינטרנט. בסופו של דבר כל בעל עסק יכול לפנות את האתר באופן עצמאי, לדאוג לדומיין, שטח אחסון וכמובן העיצוב של האתר. השאלה היא במה זה יעלה לכם והאם יש לכם ניסיון קודם בקידום אתרים. וגם אם יש לכם ניסיון כזה, כדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל, חשוב להיות עם היד על הדופק כל הזמן. במילים אחרות, קידום אתרים אורגני הוא עבודה במשרה מלאה, ואם יש לכם עסק לקדם, לא תוכלו לשלב גם את הקידום. על כן, על מנת לחסוך לעצמכם את כאב הראש התמידי, חשוב לפנות למומחים לקידום אתרים שזהו המקצוע שלהם, והם יוכלו להסיר את הדאגה מלבכם ולאפשר לכם לנהל את העסק על מי מנוחות, בזמן שהם עצמם עוסקים בשיווק.

כך תבחרו את המומחים הנכונים לקידום האתר

לא כל בעל עסק יודע לקדם אתר אורגני, וזה מובן. אחרי הכול, קידום אתרים אורגני צריך להתבצע על ידי מקצוענים. על כן, אלה כמה דברים שעליכם להביא בחשבון כשאתם מחפשים מומחים לקידום אורגני:

  1. האם מדובר במומחים בעלי ניסיון רב בתחום?

הניסיון הכרחי בהחלט לכל מי שנמצא בתחום של קידום אתרים אורגני, שכן מדובר בעבודה סיזיפית הדורשת מיומנות רבה. מקדם אתרים טוב ומיומן צריך להכיר היטב את הרשת ולהתעדכן בהתפתחויות השונות. העניין הוא שגוגל מעדכנת לעתים קרובות את האלגוריתמים שלה, וכדי להביא את האתר למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל, יש צורך להיות עם היד על הדופק באופן תמידי ולבחון את האתר מכל כיוון.

  1. האם המומחים יודעים מה טוב לכם?

אף מקדם אתרים מקצועי לא יתחיל לקדם אתר מבלי להכיר את בעל העסק. מסיבה זו, לפני שניגשים לעבודת הקידום, רבים מבין מקדמי האתרים נפגשים עם הלקוח כדי להבין בדיוק מהו התחום שבו עוסק בעל העסק, אילו מתחרים יש לו בתחום, מה ייחודי בעסק שלו וכדומה. בהתאם למידע שמוסר הלקוח, ניתן לבנות תכנית קידום ולבחון כמה אפשרויות קידום. בכל שלב יש צורך לבדוק מה עובד עבור בעל העסק ומה פחות.

  1. האם המומחים מבצעים עבודת קידום יסודית?

יסודיות היא שם המשחק כאשר מדובר בקידום אתרים. מומחים בקידום אתרים בודקים לעומק את עבודת הקידום שנעשתה לפניהם (במקרה שבו האתר אכן קיים) ומבצעים את כל הבדיקות שיש לבצע כאשר בונים אתר חדש: ביצוע חקר מילות מפתח, הכנת תכנים איכותיים, עיצוב האתר ועוד.

  1. האם מקדמי האתרים בונים לכם תכנית שתביא את הלקוחות האיכותיים ביותר?

בסופו של דבר, המטרה העיקרית של קידום אתרים היא לא “לירות לכל הכיוונים” ולפנות לכל לקוח, אלא להביא את הלקוחות שעבורם השירותים רלוונטיים באמת. לפיכך, מקדמים רבים בודקים את קהל היעד לפני שהם ניגשים לעבודה. כך למשל, אם מדובר בעסק המשווק בגדי הריון, יש צורך לארגן את האתר כך שהוא יפנה יותר לנשים, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת התכנים.

  1. מכירים אנשים שנעזרו במקדם אתרים? בקשו המלצות.

גם בימינו אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע למקדמים טובים היא באמצעות המלצות. אם אין לכם ניסיון עבודה עם בעלי אתרים, כדאי לאסוף המלצות מאנשים שאתם מכירים. אלה יכולים להיות מכרים מאוד טובים שלכם, או אפילו אנשים שאינכם מכירים כלל, אך את התגובות שלהם קראתם באינטרנט. מכל מקום, ככל שיש יותר תגובות חיוביות על מקדמי אתרים, כן רבים הסיכויים שמדובר במקדמי אתרים מקצועיים שיעשו את עבודתם כראוי.

לסיכום, כאשר מחפשים חברה לקידום אורגני, יש צורך לבחון פרמטרים שונים. קידום נכון אינו עניין של מה בכך, ואם אתם מעוניינים להשיג תוצאות מעל ומעבר, חשוב לבחור את המומחים בתחום. עם זאת, יש צורך להבין שקידום אורגני הוא תהליך איטי שלוקח זמן, ולכן אף מקדם אתרים שמכבד את עצמו לא יבטיח לכם תוצאות מידיות. צריך לעבור חודש לפחות עד שגוגל תתחיל לתעדף את האתר שלכם.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר