בשיתוף תוכן שיווקי
מהי סליקה?
סליקה היא העברת תשלום באמצעות מילוי פרטי אשראי, בוודאי כבר פגשתם באפשרות הסליקה במקומות כאלה ואחרים, בדרך כלל בעסקים אונליין. תהליך הסליקה לוקח לא יותר ממספר שניות, ניתן לבצע את עסקאות הסליקה באמצעות מכשירי סלולר, מחשבים, דרך הטלפון ועוד. ישנם דרכי סליקה שונות: מסוף סליקה נייד, סליקה טלפונית, סליקה באינטרנט, אפליקציות, כרטיסים חכמים ועוד. תהליך סליקה עובר דרך שלושה גורמים: מנגנון שירות אוטומטי של הבנק, חברת הסליקה וחברות האשראי. מדובר על תהליך בטוח, הרבה יותר בטוח מללכת עם מזומן בכיס.
עסק אונליין חייב באפשרות סליקה
גם אם אתם עסק שעובד אונליין באופן חלקי כמו ענף המסעדנות או שאתם עסק שכל כולו עובד אונליין אתם חייבים אפשרות סליקה. ללא אפשרות סליקה למעשה לא תוכלו לקבל את התשלום או לפחות להבטיח קבלת תשלום. חלק מהעסקים אשר פועלים בדיגיטל באופן חלקי מקבלים עסקאות פרונטליות אך למעלה מ-90% מההכנסות של אותם בתי עסק מגיעות אונליין. לכן, עסק דיגיטלי אשר רוצה למנף את ההכנסות שלו ולשרוד למעשה חייב להעניק ללקוחות שלו אפשרות לתשלום נוח.
השפעות חיוביות של סליקה לכל עסק
נכון, עסק דיגיטלי לא יכול לשרוד ללא אפשרות סליקה אלא אם כן מדובר על עסק אשר בנוי על תרומות. עם זאת, אפשרות הסליקה לא רק תורמת לכך שתוכלו לשרוד בשוק הענק הזה, אלא גם אפשרות זו מעניקה לכם יתרונות רבים:
עסק גלובלי – אתם רוצים להרחיב את העסק שלכם? באמצעות סליקה תוכלו גם לקבל עסקאות מהקצה השני של העולם. כל מה שעליכם לעשות הוא לוודא את אפשרות הרכישה דרך כרטיסי אשראי בינלאומיים וכמובן שאם נדרש משלוח עליכם לקחת זאת בחשבון.
הכנסות בכל שעות היום – בניגוד לעסק פיזי אשר פועל משעה מסוימת עד לשעה מסוימת, אתר דיגיטלי פתוח לכל אורך שעות היום, וכמו כן גם אפשרות הסליקה. זאת אומרת שכל לקוח שנכנס לאתר שלכם יכול לבצע רכישות גם אם מדובר בשעות המאוחרות של הלילה. כמובן שזה גם תלוי בסוג העסק (משלוחי אוכל פחות עובדים בדרך זו).
ביטחון לכם וללקוח – חברות הסליקה מעניקות ללקוחות את מלוא הביטחון בביצוע העסקאות. מוטב לציין כי יש הפרשות מההכנסות לטובת חברות הסליקה, בדיוק כמו שיש לחברות האשראי. אך בסופו של דבר אפשרות הסליקה מעניקה ללקוחות שלכם ביטחון ואמונה בעסק שלכם, ולכם היא מעניקה היצע לקוחות רחב יותר.
בשיתוף תוכן שיווקי