בשיתוף תוכן שיווקי
צור חשבון פייסבוק
בשביל להקים עמוד עסקים בפייסבוק תצטרכו חשבון פעיל בפייסבוק – חשבונות פייסבוק הם בחינם, אך זכור, אתה יכול להחזיק רק חשבון אחד. אם כבר יש לך חשבון פייסבוק אישי, יהיה עליך ליצור את הדף העסקי שלך מחשבון זה. אם אתה יוצר יותר מחשבון אחד בפייסבוק יתפוס אותך, הם יבטלו או ימחקו חשבון אחד או את שניהם.
אז אם עדיין אין לך חשבון פייסבוק, היכנס לדף הבית הראשי של פייסבוק וצור אותו. אם תשתמש בפייסבוק רק עבור העסק שלך, הגדר את חשבונך כחשבון עסקי, אך שים לב לחשבונות עסקיים יש פחות פונקציונליות ואפשרויות מאשר חשבונות אישיים.
הקמת דף עסקי בפייסבוק
דף עסקי בפייסבוק – ישנן שתי דרכים ליצור עמוד בפייסבוק, ושתיהן מחייבות אותך להתחבר לחשבונך. לאחר הכניסה לדף הפרופיל האישי שלך, לחץ על הקישור “פרסום” בצד העמוד כדי להעביר אותו לדף חדש שבו תוכל ליצור דף.
הדרך השנייה בה אתה יכול ליצור עמוד היא לעבור לדף הבית של יצירת דף פייסבוק , לבחור את סוג הדף שברצונך ליצור (כלומר, עסק מקומי, חברה, מותג וכו ‘), בחר אפשרויות נוספות שיעזרו לפייסבוק לדעת מידע נוסף.
מידע נוסף על העסק שלך
לאחר שתבחר באפשרויות לסוג העמוד שברצונך ליצור, הוא ייווצר באופן אוטומטי עבורך, ותועבר לדף החדש שנוצר. לאחר שיצרת דף עסקי, תוכל לגשת אליו בעתיד על ידי כניסה לחשבון הראשי שלך, בחירת “החשבון שלי” התפריט הנפתח בחירה באפשרות “השתמש בפייסבוק כדף”.
אם יש לך יותר מדף אחד, יוצגו לך האפשרויות לבחירה – פשוט לחץ על עמוד מסוים שאליו ברצונך לגשת. למרות שאתה יכול להחזיק רק חשבון פייסבוק אחד, עמודים עסקים אתה יכול לקבל ללא הפסקה.
הגדרות בסיסיות לדף העסקי של פייסבוק
כשאתה בדף החדש שלך, האפשרויות מופיעה בחלק העליון או בצד בתוכן העמוד. הגוף העיקרי של הדף החדש שלך מכיל הרבה אפשרויות, שרובן צריכות להיעשות לאחר הקמת הדף שלך. אפשרויות אלה כוללות:
- הוסף תמונה -תמונה זו תופיע בצד הפוסטים שלך שתעדכן את הדף העסקי שלך. בחר לוגו (או פנים ידידותיות אם אין לך לוגו) שיעבוד טוב. לעולם אל תשאיר את זה ריק – עדיף להשתמש בתמונה זמנית מאשר לא להיות כזו בכלל.
- הזמן את חבריך – עשה זאת רק לאחר שתסיים להתאים אישית את הדף שלך – אתה רוצה שיראו אותו במיטבו. כשאתה מזמין חברים, המטרה היא לגרום להם לעשות”לייק” לדף שלך כדי להעניק לו יותר כוח מיתוגי. כאשר אתה מקבל 25 אנשים “שעשו לייק” לדף העסקי שלך, בפייסבוק מאפשרת לך לקבל כתובת URL מותאמת אישית לדף העסקי. עד שיהיו לך 25 אוהדים, עליך להשתמש בכתובת המוגדרת כברירת מחדל שפייסבוק יוצרת עבור הדף שלך. אנשים אשר “אוהבים” את העמוד שלך נקראים “אוהדים”, ודפים יכולים להכיל מספר בלתי מוגבל של אוהדים – דפי פרופיל אישיים יכולים לכלול רק 5,000 “חברים”.
- אוהדים קיימים – אם כבר יש לך אוהדים או חברים בפייסבוק, אתה יכול גם להזמין אותם להיות אוהדים בדף החדש שלך. למרות שאתה יכול להזמין אוהדים בכל עת, מומלץ להזמין אוהדים רק לאחר שהדף שלך הוגדר לחלוטין. אם אתה מזמין אותם לדף בעיצומו, הם עשויים לקבל רושם ראשוני גרוע.
- פרסם עדכוני סטטוס – כאשר אתה מוכן לפרסם הודעות ועדכונים, השתמש באפשרות זו. שוב, מומלץ להתחיל להוסיף עדכוני סטטוס רגע לפני שתפרסם את ההדף החדש שלך. חשוב שיהיו לך לפחות כמה עדכונים בדף שלך לפני שהכריזו עליו, כך שלמבקרים יהיה מה לקרוא ולהגיב אליו.
- קדם את העמוד באתר שלך – שלב זה מומלץ רק לאחר שהדף שלך הוגדר לחלוטין. אפשרות זו תתן לכם קודים שונים שתוכלו להכניס לאתר שלכם כדי להפנות אנשים לעמוד בפייסבוק שלכם כדי שיוכלו לעשות “לייק”. אם אתה משתמש ב- WordPress, קיימים תוספים רבים בחינם שיעזרו לך לחבר את האתר שלך לפייסבוק.
- הגדר את הטלפון הנייד שלך – אפשרות זו מאפשרת לך להגדיר את הטלפון הנייד שלך כך שתוכל להעלות תמונות ועדכונים מהטלפון שלך. בכל פעם שתרצה לראות אפשרויות אלה מופיעות שוב, לחץ על הקישור “התחל בעבודה” בסרגל הצד בדף שלך (עליך להיות מחובר לחשבונך).
דף עסקי בפייסבוק
כשאתה יוצר דף עסקי בפייסבוק, כפתור “ערוך דף” מופיע בפינה השמאלית העליונה של הדף. לחץ על זה כדי להיכנס להתאמה אישית של הדף שלך. כאשר אתה בוחר ערוך דף, שים לב שאפשרויות התפריט בסרגל הצד של הדף שלך משתנות.
- הגדרות הדף – אפשרויות אלה מאפשרות לך להגדיר העדפות פרסום והגדרות דוא”ל. אלא אם כן אתה רוצה שכל הפוסטים שלך יפורסמו אוטומטית בדף העסקי שלך כשאתה מחובר, בטל את הסימון בתיבה “העדפות פרסום”.
- נהל הרשאות – ההרשאות מאפשרות לך להחליט מי יכול לפרסם תגובות, תמונות וקישורים לדף שלך, ומי יכול לראות את הדף שלך. ניתן גם להגדיר מגבלות להגבלת הגישה של קטינים.
- מידע בסיסי – ברגע שיש לך 25 אוהדים, תוכל להשתמש באפשרות זו כדי לבחור שם דף עסקי. כלול מידע על העסק שלך, תיאור קצר וקישור לאתר שלך. המידע שתוסיף בשדה “אודות” יופיע בדף העסקי שלך אז הקצר עליו.
- תמונת פרופיל – זה מקום שבו אתה יכול לבחור להעלות את הלוגו שלך או תמונה שתוצג (כברירת מחדל) לצד כל העדכונים שלך, כמו גם בתיבת התמונה הראשית בדף העסקי שלך. זה לא ישנה את התמונה המוצגת בדף הפרופיל שלך (אם אתה משתמש בחשבון אישי).
- שיווק – מאפשרות מסך זו, פייסבוק מציעה את הכלים הבאים שיעזרו לכם לקדם את העמוד העסקי שלכם: שיווק דיגיטלי בפייסבוק, ספר למעריצים שלך, קבל תג והוסף תיבת Like לאתר שלך. האפשרויות לעיל זהות, או דומות לאלו שנמצאות בחלונית האפשרויות “התחל לעבוד”.
- נהל מנהלים – זה המקום שבו אתה נותן גישה מנהלתית לאנשים אחרים ומתאים אישית את רמת הגישה שלהם. כדי לתת למישהו גישה למנהל, עליו קודם “לעשות לייק” לדף שלך.
- אפליקציות – זה המקום שבו תוסיף כלים ותכונות להתאמה אישית של המראה והפונקציונליות של דף הפייסבוק שלך.
- נייד – בחר באפשרות זו כדי להגדיר מגוון תכונות גישה למכשירים ניידים.
- תובנות – מציג נתונים סטטיסטיים ומידע על כמה אנשים מבקרים בדף שלך וכיצד הם משתמשים בדפים שלך.
- עזרה – מידע ושאלות נפוצות שנענו על ידי פייסבוק בנושא הקמת ותחזוקת העמוד שלך.
התאמה אישית של עמוד הפייסבוק שלך
כדי ליצור מראה מותאם אישית לדף הפייסבוק שלך, עליך להשתמש באפליקציות. ישנם אפליקציות רבות בהן תוכלו להשתמש בפייסבוק, וחלקן מורכבות יותר לשימוש מאחרות.
כותב המאמר הינו הבעלים של חברה קרית טק פתרונות דיגיטליים Kirya Tech Digital Solutions.
בשיתוף תוכן שיווקי