הפרכת מיתוסים נפוצים בנושא שפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת אצל גברים היא נושא שמעסיק רבים, למרות שלעיתים קרובות אינו נושא לשיחה פתוחה. הנתונים מראים כי כמעט מחצית מהגברים סבלו, סובלים או יסבלו משפיכה מוקדמת בשלב מסוים בחייהם. נושא זה נמצא מתחת לרדאר, ולכן נוצרת תחושת הספק לגבי פתרון משביע רצון. במאמר הבא נדבר על מיתוסים נפוצים בנושא שפיכה מוקדמת, כאלה שצריך להפריך אותם, אחת ולתמיד. לבסוף, נציג את אחד מהפתרונות החדשים להתמודדות עם שפיכה מוקדמת - מכשיר ה-in2.

freepik

בשיתוף ויריליטי מדיקל

מיתוס: שפיכה מוקדמת היא נדירה

לא נכון. שפיכה מוקדמת היא ההפרעה בתפקוד המיני השכיחה ביותר אצל גברים. עבור מרבית הגברים הסובלים ממנה משמעות תופעה זו היא פגיעה באיכות יחסי המין, בהנאה מהם ובעיקר בתחושת האינטימיות הזוגית. גברים רבים משייכים שפיכה מוקדמת לגבריות ואינם עוסקים בטיפול בהפרעה מחשש לפגיעה בדימוי הגברי. מכיוון שהנושא לא מדובר, וחלק ניכר מהגברים מקווה כי הבעיה תיפתר מעצמה, אפשר לטעות ולחשוב כי הנושא אינו קיים. אולם, כאמור, שפיכה מוקדמת היא תופעה נפוצה ביותר, וברוב המקרים כדי לפתור את המצב הזה יהיה עליכם לעשות מעשה. שימוש במכשיר in2 יכול בהחלט לעזור בעניין זה, ולאפשר לכם לראות את האור בקצה המנהרה.

מיתוס: שפיכה מוקדמת היא בעיה פסיכולוגית בלבד

לא נכון. אכן, בחלק מהמקרים הסיבה שבגינה גברים מתמודדים עם שפיכה מוקדמת הינה פסיכולוגית. בנוסף, הפגיעה באינטימיות הזוגית, התסכול מול התופעה וההסתרה שכרוכה בה, תורמים גם הם להעצמתה. אך לצד בעיות פסיכולוגיות, קיימות גם בעיות רפואיות המביאות גברים למצב זה. לכן, יש לבדוק היטב מהי הסיבה שבגינה אתם סובלים משפיכה מוקדמת, ולהעניק לעצמכם את הטיפול הרפואי המתאים. מכשיר in2 מסייע לבעיות שפיכה מוקדמת שונות, ללא קשר לגורמיהן.

מיתוס: לא קיים פתרון שנותן תוצאה מיידית

לא נכון. קיימות בשוק שיטות שונות לטיפול בשפיכה מוקדמת, החל מתכשירים שאינם רפואיים כמו קרמים ותרסיסי אילחוש, וכלה בטיפול תרופתי הניתן במרשם רופא. אולם, מרבית השיטות אינן מספקות; חלקן משפיע על יחסי המין ובת הזוג, כמו במקרה של תכשירי האילחוש, לחלקן השפעה רחבה של תופעות לוואי בלתי רצויות, כמו הטיפול התרופתי, וחלקן כרוך בהמתנה, מה שפוגע בספונטניות לפני קיום יחסי המין.

הכירו את המכשיר פורץ הדרך

אחרי שהפרכנו כמה מיתוסים חשובים, הגיע הזמן לדבר על  מכשיר חדש שהושק בישראל לפני כמה חודשים, על ידי חברת ויריליטי מדיקל.

in2  הוא פיתוח ישראלי פורץ דרך לטיפול בשפיכה מוקדמת, המבוסס על טכנולוגיית EMS (Electrical Muscle Stimulation), המגרה ומכווצת את שרירי האגן, מחזקת את היכולת הטבעית של הגבר לעכב את השפיכה במהלך האקט המיני, ומאפשרת לבני הזוג ליהנות מאינטימיות ארוכה יותר.

טכנולוגיית EMS ידועה מזה שנים רבות ביעילותה ובטיחותה בשימושים שונים בתחום הרפואי, כולל במיכשור המיועד לשימוש צרכנים.

זהו מכשיר רפואי מוכח קלינית, המתאים לגברים המעוניינים להחזיר את השליטה בשפיכה, להאריך את משך זמן האקט המיני, להעצים את האורגזמה, ולשדרג את האינטימיות. כל זאת ללא תרופות, ללא תופעות לוואי, ועם אפקט מיידי.

יתרונות המכשיר in2 לעומת המתחרים:

  1. ללא תרופות וללא תופעות לוואי: בניגוד לטיפול התרופתי המוצע כיום לגברים הסובלים משפיכה מוקדמת, אשר עלול לגרום לתופעות לוואי בלתי רצויות, in2 מציע פתרון לא תרופתי ובטוח לשימוש.
  2. אפקט מיידי: המכשיר מספק תוצאות מיידיות, כך שתוכלו להרגיש בשיפור כבר מהשימוש הראשון, בניגוד לטיפולים אחרים הדורשים זמן הסתגלות או המתנה.
  3. מוכח קלינית: in2 עבר את כל הבדיקות המחמירות של רשויות הבריאות בעולם, כמו FDA, רשויות הבריאות האירופאיות ואף משרד הבריאות הישראלי, והוכח קלינית כיעיל ובטוח לשימוש.
  4. שדרוג האינטימיות: המכשיר לא רק מטפל בשפיכה מוקדמת, אלא גם משפר את כל חוויית האינטימיות, תוך הארכת משך זמן האקט המיני והעצמת האורגזמה.

לסיכום, חשוב לזכור ששפיכה מוקדמת היא תופעה נפוצה וברת טיפול, וכי המיתוסים שסביבה יכולים לעיתים להקשות על ההתמודדות עם הבעיה. עם זאת, באמצעות המידע הנכון והכלים המתאימים, כמו מכשיר ה-in2, ניתן להוביל לשיפור משמעותי באיכות החיים ובאינטימיות. אין סיבה להישאר במצב של אי נוחות – קחו את השליטה לידיים, בחנו את הפתרונות הקיימים והתחילו ליהנות מחיים אינטימיים מלאים ובטוחים יותר. בחירה בפתרון כמו in2 יכולה להיות הצעד הראשון שלכם לשיפור משמעותי ולאינטימיות מהנה ומספקת.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף ויריליטי מדיקל

כדאי להכיר