כיצד מטרופולין חיפה הפך למוקד השקעה אסטרטגי?

במציאות של ימינו כאשר יוקר המחייה ממשיך לטפס, רבים מחפשים פתרונות כדי להבטיח את עתידם הכלכלי. השקעה בנדל"ן היא האפשרות הפופולרית ביותר בזכות היציבות והביטחון שהיא מציעה לטווח הארוך, אולם רבים אינם יודעים כיצד לגשת להשקעה זו בצורה הנכונה

אלדר ישראלי ואביתר דור (צלם:שי רגב)

בשיתוף מרכז ההשקעות

חברת מרכז ההשקעות מספקת שירות הוליסטי ומקצועי, שחוסך למשקיעים דאגות והתלבטויות בדרך לעסקה מוצלחת.

בעקבות המלחמה הנוכחית והשפעתה השלילית על המשק המקומי, יותר ויותר אנשים מחפשים להשקיע בנדל”ן כדי לצלוח את התקופה הקשה, ולהבטיח עתיד פיננסי יציב שאינו תלוי באירועים בלתי צפויים.

לכן אין זה פלא כי הנתונים האחרונים מראים על עלייה של כ- 78% במספר העסקאות ברבעון השני של השנה בישראל בהשוואה לרבעון האחרון של 2023. בעיר חיפה לבדה נרשם גידול של 56% בעסקאות, ועליית מחירים גבוהה מהממוצע הארצי.

ההבנה כי השקעה בנדל”ן מניבה רווחים משמעותיים בכל תקופה, מובילה רבים לרצות לרכוש נכסים, אך רבים מהם חסרי ידע מקצועי בתחום. לכן חלקם הגדול מבזבזים זמן יקר ונשארים לשבת על הגדר מתוך חשש מה בדיוק עליהם לחפש, היכן להשקיע, וכיצד לבחור את הנכס הנכון.

בנוסף, קיימים חששות טבעיים לגבי גובה הסכומים הנדרשים ואיך להבטיח שזו תניב תשואה גבוהה שתמקסם עבורם את ההשקעה.

מרכז ההשקעות הינה חברה העוסקת בליווי משקיעי נדל”ן בחיפה ומובילה את לקוחותיה כבר מספר שנים לעתיד כלכלי בטוח

אין ספק כי תחום הנדל”ן מורכב ודורש הבנה מעמיקה ותכנון קפדני, וזו הסיבה מדוע משקיעים נבונים פונים לייעוץ מקצועי שיסייע להם לקבל החלטות מושכלות ולהימנע מטעויות יקרות. בכל הנוגע להשקעות נדל”ן באזור חיפה, טירת הכרמל, נשר והקריות, החברה המובילה בתחום לליווי משקיעי נדל”ן היא מרכז ההשקעות, בניהולם של אלדר ישראלי ואביתר דור.

אלדר ישראלי (צלם:שי רגב)

.

אלדר, בעל ניסיון של קרוב לעשור בתחום הנדל”ן, נחשב למומחה בבניית אסטרטגיות להשקעות נדל”ן ולעסקים. בשנים האחרונות, הוא הוביל למעלה מ- 100 עסקאות אקזיט מוצלחות עבור המשקיעים שלו, וניהל מאות עסקאות נדל”ן דרך חברות נוספות שהקים. בנוסף, הוא מכהן כיושב ראש מחוז צפון בלשכת מתווכי הנדל”ן וכבורר מוסמך בתביעות בלשכה.

אביתר, עם ניסיון עשיר בתחומי החינוך, המכירות והשקעות הנדל”ן, שימש כמנטור בקורסי נדל”ן וסייע למאות תלמידים להפוך למשקיעים מוצלחים. חלק מתלמידיו אף מלווים כיום משקיעים אחרים ברחבי הארץ. מתוך ניסיונו כמשקיע מנוסה, אביתר הבין את האתגרים והחששות של משקיעים ויצר פתרון שמאפשר להם להגיע ליעד עם מינימום תקלות.

“בזכות ההבנה המעמיקה שלנו בדינמיקה המורכבת של שוק השקעות הנדל”ן, אנחנו מצליחים להוציא לפועל מגוון רחב של עסקאות בהתאמה אישית לכל משקיע. הליווי המקצועי שלנו מתחיל בפגישת אפיון עם אנליסט נדל”ן מקצועי וביצוע ניתוח פיננסי אישי, על מנת להתאים את סוג ומיקום ההשקעה הנכון. משם ממשיכים לאיתור אסטרטגי ומדויק של הנכס המתאים. אח”כ אנחנו מנהלים מו”מ מתקדם מתוך היכרות שוק מעמיקה. לאחר מכן ממשיכים בתהליך שיפוץ מוקפד במידת הצורך, ועיצוב קפדני עד לפרטים הקטנים ביותר, כמו צבע הריצוף וסוג הדקורציה בבית לפי התאמה לקהל השוכרים המיועד לנכס. לבסוף אנחנו גם דואגים לניהול מלא של הנכס, כולל מציאת שוכרים אמינים והבטחת העברת כספי השכירות ישירות למשקיע, מבלי שיצטרך להקדיש לכך זמן או מאמץ. כל זאת במטרה להעניק למשקיע חווית השקעה נטולת דאגות, הממקסמת את התשואה בצורה מיטבית”, אלדר ישראלי סיפר על אבני היסוד של ליווי המשקיעים המקצועי של מרכז ההשקעות – הבית להשקעות חכמות בנדל”ן.

אביתר דור (צלם:שי רגב)

ניטור שוק חכם והבטחת תשואה מקסימלית

בשירות שמעניקים מרכז ההשקעות, הם עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניטור השוק וביצוע אנליזות מתקדמות, המאפשרות להם לאתר במהירות נכסים אטרקטיביים המותאמים לתוכניות ההשקעה האישיות של כל לקוח. כמו כן, מפעילים סוכני שטח אשר אמונים על מציאת עסקאות שמשקיעי הנדל”ן המנוסים ביותר לא מאתרים.

הגישה המהירה והגמישה הזו מעניקה ללקוחות תחושת ביטחון, גם בזמנים של חוסר ודאות כלכלית. הליווי שניתן להם לאורך כל הדרך מתאפיין ביחס אישי, מקצועי וזמין, שמבטיח ללקוחות כי הם בידיים טובות ומנוסות. כל לקוח מרגיש שהוא שותף מלא בתהליך, ושיש מי שמקשיבים לו ומתחשבים בצרכיו, בהתלבטויות וברצונות שלו.

חיפה, טירת כרמל, נשר והקריות: יעדי השקעה עם פוטנציאל צמיחה אדיר

הפעילות של מרכז ההשקעות מתפרשת על פני אזורים רבים בישראל, אך עיקר העשייה שלהם מתמקדת במטרופולין חיפה שכולל בתוכו את: חיפה, טירת כרמל, נשר והקריות. אזור אותו הם מכירים בצורה מדוקדקת במיוחד. מדוע דווקא באזור זה של הארץ?

אביתר דור מסביר: “בשנים האחרונות, חיפה החלה לממש את הפוטנציאל העצום הטמון בה באופן משמעותי יותר. העירייה המקומית דחפה לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית, ולאחרונה הושג סיכום ראשון על פינוי מתחמים מזהמים במפרץ. הפינוי, שצפוי להתחיל בעוד כחצי שנה, יהווה שלב ראשון בדרך לפינוי כלל התעשיות המזהמות באזור. מהלכים אלו צפויים להשפיע באופן משמעותי על מחירי הדיור, שצפויים לעלות. כשמשלבים זאת עם הנוף המרהיב של חיפה, שמזכיר את המקומות הקסומים ביותר באירופה, המוסדות האקדמיים המובילים, בתי החולים הגדולים בצפון, נמל בין-לאומי, מוקדי התעסוקה הצומחים, העיר התוססת בספורט ובמרכזי תרבות ובילויים, קשה שלא לראות את הכיוון הברור שאליו חיפה הולכת. להתפתחות הזו תהיה השפעה גם על הערים הסמוכות לה. לכן מי שיקדימו להשקיע עכשיו באזור זה, עתידים להרוויח על כך ובגדול”.

מרכז ההשקעות

טלפון: 054-2299280

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף מרכז ההשקעות

כדאי להכיר