הסרת נגעי עור – מהם סוגי נגעי העור הפופולאריים ואך להסירם

לכולנו יש נגעי עור שמציקים לנו, הכירו את סוגי נגעי העור הפופולאריים להסרה ולימדו מהי הדרך הטובה ביותר להסירם ללא צלקת בסניף הקרוב לביתכם

הסרת נגעי עור בפנים

בשיתוף אתר דוקטור חן

על גופם של מרבית בני האדם קיימים נגעי עור הנוצרים מסיבות שונות בהן גיל, אורח חיים וגנטיקה. נגעי עור עשויים להופיע במגוון צורות בהן: סרחי עור, נקודות חן, שומות, קסנטלזמה, נגעי עור בפנים, נגעי עור שפירים, נגעי עור במפשעה, קונדילומה, פיגמנטציה, נימים יבלות ועוד. מסקר ארצי שערכנו על טיפול הסרת נגעי עור –  במרכזי דוקטור חן הפרוסים ב: גבעתיים, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, נתניה, עפולה, חיפה, רחובות, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק, חדרה, אילת, ירושלים, גן יבנה, מצאנו את נגעי העור המציקים ביותר למטופלים, ופירטנו בסקר זה מהם שיטות הטיפול המומלצות ביותר להסרת נגעי עור לפי סקר שביעות רצון של מטופלים ותוצאות בשטח.

להלן נגעי העור הפופולאריים להסרה ושיטות הטיפול המומלצות:

הסרת נגעי עור אדומים / המנגיומוות:

נגעי עור מסוג נקודות אדומות (המנגיומות סיניליות), נחשבים לנפוצים ביותר. הם מופיעים על גבי העור בעיקר באזורי הבטן, הגב והחזה ולהם גדלים שונים. נגעי עור אדומים, נוצרים לרוב בשל נזק מצטבר הנגרם לנימי הדם ולכלי הדם השונים. ריכוז רעלים בסביבה, צריכת אוכל מעובד ומתועש ונטילת תרופות מסוגים שונים, עשויים להביא להיווצרותם של נגעי עור אדומים בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. נגעי עור מסוג נקודות אדומות, אינם מסוכנים בריאותית ונקראים גם בשמם השני המנגיומות שרי אך ללא הסרה, הם ימשיכו לגדול ואף לדמם בעת גירוד או חיכוך. בנוסף, הם מהווים מטרד אסתטי הפוגע בדימוי העצמי ורבים מחפשים אחר טיפול הסרת נגעי עור אדומים, אשר יהיה מהיר, יעיל ובטוח ויביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר. טכנולוגיות לייזר מתקדמות, הנן הטיפול הטוב ביותר לצורך הסרת נגעי עור אדומים ובעיקר, נקודות חן אדומות שאינן בולטות על פני העור. קרן הלייזר מאפשרת מקסימום דיוק והתאמה לגודל הנגע, מיקומו ועומקו ובכך, אינה פוגעת בעור סביב הנגע או בשכבות העור העמוקות. התוצאה לאחר טיפול הסרת נגעי עור אדומים בלייזר היא עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת ומראה אסתטי של המקום המטופל.

הסרת נגעי עור בפנים:

בסקר שערכנו נמצא שזוהי הסיבה מספר אחת שבא מטופלים פונים להסרת נגעי עור, הנגעים הנמצאים על הפנים ומתבקשים להסרה הם נגעי עור כגון: כתמי פיגמנטציה, סרחי עור, יבלות, שומות, נקודות חן, נימים, צלקות ועוד. כאשר מדובר על טיפול הסרת נגעי עור בפנים יש חשיבות רבה מאוד לתוצאה האסתטית ולשיטת הטיפול. הטיפול הנקודתי בלייזר ובפלזמה מותאם במדויק לסוג הנגע, גודלו ועומקו. צריבה נקודתית של קרן הלייזר או אנרגית הפלזמה, הופכת את הנגע לגלד המתייבש ונושר. העור מאותת לגוף להתחיל הליך החלמה המביא להתחדשותו ולקבלת מראה עור חלק ואחיד ללא ספק זה הבחירה של 95% מהמטופלים ובעל שביעות הרצון הגבוה ביותר.

הסרת נגעי עור בפנים

.

הסרת נגעי עור שפירים:

מרביתם של נגעי העור הם שפירים ואינם מהווים סכנה בריאותית. הסיבה המובילה להסרתם של נגעי עור שפירים היא פגיעתם במראה האסתטי ובדימוי העצמי. ישנם נגעי עור שפירים המפריעים בתפקוד היומיומי (שומה על הפנים המפריעה בעת גילוח או סרח עור על הצוואר המפריע בענידת שרשרת). כאשר אנחנו ניגשים לטיפול בהסרת נגע עור, בשלב הראשוני נדרש להיבדק אצל רופא עור מוסמך ולאבחן את נגע העור, במידה ונגע העור שפיר ותקין מבחינה בריאותית ניתן להסירו בשיטות מומלצות של לייזר או פלזמה לתוצאות אסתטיות מקסימליות.

הסרת נגעי עור במפשעה:

נגעי עור במפשעה דוגמת קונדילומה שנחשבות ליבלות באברי המין, נוצרים כתוצאה מהידבקות בווירוס הפפילומה האנושי (HPV) והם מטרידים במיוחד בשל מיקומם הרגיש. נגעים נוספים במפשעה העלולים להוות מטרד אסתטי ולהפריע בעת קיום יחסי מין, הינם סרחי עור בולטים או שומות. תופעות הללו של נגעי עור כגון קונדילומה מלחיצות המון מטופלים מאחר והם נחשבות למחלות מין ונגעי העור מתפשטים ומתרבים אם לא מטפלים בהם בזמן,  נכון להיום הלחץ הוא מיותר מאחר ויש שיטות לייזר מתקדמות אשר צורבות את הנגע ומביאות לאידויו ולעצירת אספקת הדם אליו ולרוב התופעה נעלמת בטיפול אחד בלבד.

הסרת נגעי עור בפות:

מחקרים מראים כי כעשרה אחוזים מהאנשים בגילאי 16-49 סובלים בשלב כלשהוא מיבלות באיבר המין. נשים סובלות מיבלות אלו בעיקר באזור פתח הנרתיק ובתוכו. נגעי עור בפות, מופיעים כבליטות קטנות בודדות או כמקבץ, בגודל של ראש סיכה או כמה מילימטרים. לרוב, יבלות אלו נוצרות בעקבות הידבקות בווירוס הפפילומה האנושי (HPV) יבלות אלו, חשוב להסיר מהר ככל האפשר שכן, הן עלולות להתפשט ולהתרבות וכן להפוך ממאירות. הסרת נגעי עור בפות עם טכנולוגית לייזר מתקדמת מאפשרת טיפול מדויק והתאמת אורך הגל למיקומה של הקונדילומה,  גודלה ועומקה. ובכך, מסירים אותה מן השורש ללא פגיעה בעור הבריא סביבה וללא הותרת סימן או צלקת. הטיפול מתבצע ללא כאבים וללא פולשנות ואינו דורש זמן החלמה וללא ספק נחשב לטיפול הטוב ביותר להסרת נגעי עור בפות.

הסרת נגעי עור אצל ילדים:

אחד מנגעי העור הנפוצים ביותר בקרב ילדים, הנו יבלות מסוג מולסקום קונטגיוזיס הנוצרות בעקבות הידבקות בווירוס. אלו הם נגעי עור קטנים בגודל מ”מ בודד עד חמישה מ”מ המופיעים בצבע ורוד או לבן ולהם שקע במרכזם. נגעים אלו מופיעים על הגב, הפנים או הגפיים ולעיתים מופיע אודם סביב נגעים אלו. יבלות ויראליות אלו, מופיעות בקרב ילדים בגילאי 2-6 וההדבקה מתרחשת מילד לילד. היבלות נוטות לגרד והן מהוות מטרד אסתטי העלול לפגוע בדימוי העצמי של הילד. כאשר מדובר על ילדים חשוב מאוד לטפל בדרך טיפול אסתטית וזאת על מנת לא לפגוע בביטחון העצמי של הילד, טיפול מדויק באמצעות קרן לייזר, מייבש את הנגע ומסיר אותו מן השורש. הסרת נגעים אלו, מפסיקה את ההדבקה ואת התפשטות הנגעים ומחזירה לילד את איכות החיים ואת הביטחון העצמי.

הסרת נגעי עור בצוואר:

נגעי העור הנפוצים ביותר באזור הצוואר הנם סרחי עור (“פלולות”). תופעה נפוצה זו, מהווה מטרד אסתטי הפוגע בדימוי העצמי. נגעי עור בצוואר, אינם  מסוכנים בריאותית אך רבים מחפשים אחר טיפול יעיל ומהיר לצורך הסרתם ללא הותרת סימן או צלקת שכן, מדובר על מקום חשוף וגלוי. סרחי עור הנם נגעים בשרניים הנוצרים בקפלי עור כגון: עפעפיים, בית השחי והצוואר, הם המקומות הנפוצים בהם הם נוצרים. לנגעים גוון עור טבעי והסיבות להופעתם רבות ובהן: גירוי ושפשוף חוזר של העור, עודף משקל, גנטיקה, זקנה והיריון. ישנם מקרים בהם סרחי עור מפריעים לתפקוד היומיומי ופוגעים באיכות החיים. זאת, כאשר הם נתפסים על בגדים או על שרשרת. הסרת נגעי עור בצוואר באמצעות טכנולוגיות חדשניות בהן לייזר ופלזמה. הם מדויקות ללא פולשנות וללא כאבים תהליך היוצר גלד בתהליך הצריבה כאשר הגלד מתקשה מתייבש ונופל ובמהלך שבועיים עד חודש מתחיל תהליך החלמה טבעית של העור ללא צלקת.

הסרת נגעי עור מלנומה:

נגעי עור טרום סרטניים עלולים להתפתח כתוצאה מסיבות שונות בהן קרני השמש המזיקות לעורנו, העלולות לגרום להתפתחות של כתמי פיגמנטציה, שומות ונקודות חן. כאשר נקודת חן משנה את גודלה, צבעה או גבולה או כאשר היא מדממת ומגרדת, יש צורך באבחון מהיר אצל רופא עור לצורך שלילת ממאירות או טרום ממאירות. במקרים אלו, עשוי רופא העור להורות על הסרת הנגע באמצעות ניתוח. אז, מוסר הנגע במלואו ונשלח לבדיקת ביופסיה לצורך אבחון מעמיק. נגעים העלולים להפוך לטרום סרטניים הם, נקודות חן, שומות, יבלות מסוג קונדילומה המתפתחות באיברי המין הנשיים. לרוב, יבלות אלו אינן מסוכנות בריאותית אך ללא טיפול מהיר, הן עלולות להפוך לטרום סרטניות ואף להוביל להתפתחות סרטן צוואר הרחם. הסרת היבלות מהר ככל הניתן, ימנע את המשך ההדבקה, יחזק את המערכת החיסונית וימנע התפתחות של נגעי עור טרום סרטניים.

הסרת נגעי עור – כך תמצאו את הסניף הקרוב לביתכם:

מרכזי דוקטור חן מרכזיים עבורכם את כול הסניפים בפריסה ארצית המתמחים בהסרת של כול סוגי נגעי העור, בשיטות ייחודיות ומתקדמות המתאימות את שיטת הטיפול בדיוק מושלם לסוג הנגע לתוצאה האסתטית הטובה ביותר לעור אחיד וחלק.
אם אתם מעוניינים בהסרת נגעי עור בסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף אתר דוקטור חן

כדאי להכיר