החברה שביצעה סגירה פיננסית מול בנק דיסקונט בהיקף של 85 מיליון ש”ח למימון פרויקטים סולאריים

בחודשים האחרונים קיבלה ניר סולאר מימון של כ- 85 מיליון שקלים מבנק דיסקונט. הסכום ישמש להקמת פרויקטים של החברה בתעריפים גבוהים

freepik

בשיתוף ניר סולאר

בנק דיסקונט  יעמיד חבילת מימון של כ-85 מיליון שקל למיזמים סולאריים שמובילה ניר סולאר אנרגיות. חברת האנרגיה המתחדשת ביצעה את הסגירה הפיננסית בחודשים האחרונים.

המתקנים המדוברים הם לייצור אנרגיה ירוקה באתרים שונים בישראל. ניר סולאר יזמה את הפרויקטים וזכתה בתעריפים מובטחים גבוהים של כ-42-45 אגורות מחברת החשמל מתוקף אסדרות שפרסמה רשות החשמל. ההספק המצטבר של המתקנים שהתקינה ניר סולאר על גגות בלבד עומד כיום  על כ-100 מגה-ואט, מה שמציב אותה כחברה הגדולה ביותר בסגמנט הרווחי של יזמות שאינה מונפקת עדיין. רוב הפרויקטים שימומנו במסגרת הסגירה הפיננסית כבר נמצאים בשלבי הקמה בפועל, אחרים על סף תחילת עבודות ההקמה.

“מדובר בעסקת המימון הגדולה ביותר שנעשתה בשנת 2024 בסגמנט היזמות על גגות בישראל”, אומר לנו  מנכ”ל ניר סולאר, נדב אפרתי. “למרות התמורות הגלובליות בשווקי הכסף והאנרגיה, אנו ממשיכים למצב את עצמנו כשחקן מוביל עם צבר אדיר של מתקנים בתעריף גבוה. הסגירה הפיננסית מבססת את האיתנות של ניר סולאר ומהווה המשך ישיר לתוכנית האסטרטגית שלנו”.

עם ההתקדמות הטכנולוגית בתחום, ההשקעה בתנאים אשר יובילו לייצור אנרגיה סולארית הופכת לכדאית הרבה יותר. מי שמבססת את מעמדה בתחום באמצעות הקמת מערכות סולאריות מגוונות וייחודיות, ויצירת שותפויות עם גורמים רבים במשק היא חברת ניר סולאר. החברה המונהגת על ידי המנכ”ל נדב אפרתי, מתמחה במציאת פתרונות יצירתיים ואיכותיים להפקת אנרגיה סולארית, ושמה הולך לפניה בזכות חדשנות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

במהלך העשור האחרון, חברת ניר סולאר יזמה והקימה מאות פרויקטים סולאריים ברחבי הארץ, תוך כדי שיתוף פעולה עם מגוון רחב של חברות מכל הסקטורים במשק. מפעלים, מבני תעשייה, חברות נדל”ן, מתחמי קניות ועוד. חלק נכבד בעשייה שלהם באה לידי ביטוי גם מול הסקטור החקלאי במושבים וקיבוצים, ובערים מכל רחבי הארץ.

החברה מציעה פתרונות מותאמים אישית לבעלי גגות, ומבצעת הסדרות עם תעריפים גבוהים של עד כ-42 אגורות לקוט”ש מוזרם, ובמהלך העשור האחרון החברה יזמה והקימה מאות פרויקטים סולאריים ברחבי הארץ, תוך כדי שיתוף פעולה עם מגוון רחב של חברות מכל הסקטורים במשק. מפעלים, מבני תעשייה, חברות נדל”ן, מתחמי קניות ועוד. חלק נכבד בעשייה שלהם באה לידי ביטוי גם מול הסקטור החקלאי במושבים וקיבוצים, ובערים מכל רחבי הארץ.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף ניר סולאר

כדאי להכיר